Nissan Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 'Ello GTAForumers, Ik ben op zoek naar een programma om Skypegesprekken mee op te nemen. Tot nu toe heb ik SkypetoMP3 en Evaer geprobeerd, en beide zijn slechts trial versies die maar 5 minuten opnemen toelaten. Ik moet iets hebben voor gesprekken van circa een uur. Weet iemand iets? Groetjes, HS Reageren
Basssss Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Probeer Audacity eens. Dit is een gratis programma om audio op te nemen en te bewerken van zowel je computer als je microfoon. Reageren
JustDuco Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Audacity is volgens mij alleen voor je eigen stem tenminste mij lukte het niet om ander mans stemmen er mee te recorden. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ga je de camwhore uithangen? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Max kijk straks ff je skype Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik gebruik altijd Fraps, dan wel de volledige versie. Reageren
Recruut Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik gebruik altijd Fraps, dan wel de volledige versie. Fraps is inderdaad denk ik gewoon de beste, die gebruik ik ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.