Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Niemand geloofde me in sf daar waar die Vortex staat dat de poort open is hier zijn de screens(stond nog in topic van alcatraz)

http://img321.imageshack.us/my.php?image=a...lding0202fs.jpg

http://img321.imageshack.us/my.php?image=a...lding0197hs.jpg

http://img321.imageshack.us/my.php?image=a...lding0218kd.jpg

P.S.:Sorry voor sleche kwaliteit het is met digitale camera gedaan

Bewerkt: door chaos-power
Geplaatst:

raar bij mij is hij ducht, ik kan er saleen in via de boven ingang(die deur op het dek)

Vortex Wat is het nut van dit topic? Als je in de WT kijkt zie je dat daar (bij de legerbasis) de Vortex staat na een bepaalde missie. Dus dit was al bekend.

Edit: @ W3sl3y volgens mij is die poort gewoon open na een bepaalde missie ;) . Misschien dat daarom heel veel mensen die poort nog niet open hadden omdat ze die bepaalde missie nog niet hadden gedaan ;) . Bij mij is die poort volgens mij gewoon open. (heb 97.83%)

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:
Vortex Wat is het nut van dit topic? Als je in de WT kijkt zie je dat daar (bij de legerbasis) de Vortex staat na een bepaalde missie. Dus dit was al bekend.

Ja dat bedoelt ie ook niet.

We wisten dat daar een Vortrex stond...

Alleen bij hem is die poort gewoon open maar bij de meeste van ons niet.

Geplaatst:

Ja dat bedoelt ie ook niet.

We wisten dat daar een Vortrex stond...

Alleen bij hem is die poort gewoon open maar bij de meeste van ons niet.

Ja maar dat is toch raar. Hij kan open maar kan ook niet open. Beetje tegenstrijdig vind je ook niet?

Geplaatst:

Hij zal misschien op een bepaald tijdstip open zijn.

Want R* zal nu toch niet beginnen met verschillende spellen zeker.

Geplaatst:

IK heb notabene die Vortex ontdekt! (gepost in 'Toch Alcatraz+Onderzoekteam)

en die poort is echt Nooit open, bij mij althans niet! kan ook van de dag afhangen!

welke dag en welk uur was het toen die foto werd genomen? want dan is hij misschien wel open

Geplaatst:
IK heb notabene die Vortex ontdekt! (gepost in 'Toch Alcatraz+Onderzoekteam)

en die poort is echt Nooit open, bij mij althans niet! kan ook van de dag afhangen!

welke dag en welk uur was het toen die foto werd genomen? want dan is hij misschien wel open

Neen,ik heb er 3 dagen gestaan hij gaat bij mij niet dicht maar kheb wel al 95%.

Misschien na een bepaalde missie.

Geplaatst:

Ik heb denk ik hetzelfde maar dan bij area 69, want daar kan ik altijd binnen.

Geplaatst:

Area 69 ondergrondse gedeelte binnengaan is zonder gebruik van Glitches/Cheat(s) (Devices) onmogelijk!

Geplaatst:
Edit: @ W3sl3y volgens mij is die poort gewoon open na een bepaalde missie ;) .

Volgens mij niet want ik heb alle missies gedaan en elke keer dat ik daar kijk is hij dicht. (ik heb hem ook op de ps2) :wacko:

• 2 weken later...

ik denk vóór een speciale missie

bij mij was hij ook ooit open

nu niet meer

ik zal eens alle saves die ik heb nalopen

hetzelfde bij area69

hij was ook oooit open

Bewerkt: door wgn1
Geplaatst:

Kijk in men savegame van 98% is hij open ik ben nu opnieuw begonnen en als je naar the desert gaat is hij dicht dus ik denk dat dit na end of the line is ofzo.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...