Giorgo Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Niemand geloofde me in sf daar waar die Vortex staat dat de poort open is hier zijn de screens(stond nog in topic van alcatraz) http://img321.imageshack.us/my.php?image=a...lding0202fs.jpg http://img321.imageshack.us/my.php?image=a...lding0197hs.jpg http://img321.imageshack.us/my.php?image=a...lding0218kd.jpg P.S.:Sorry voor sleche kwaliteit het is met digitale camera gedaan Bewerkt: 17 juli 2005 door chaos-power
Mr. Vriecetti Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 raar bij mij is hij ducht, ik kan er saleen in via de boven ingang(die deur op het dek)
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Vortex Wat is het nut van dit topic? Als je in de WT kijkt zie je dat daar (bij de legerbasis) de Vortex staat na een bepaalde missie. Dus dit was al bekend. Edit: @ W3sl3y volgens mij is die poort gewoon open na een bepaalde missie . Misschien dat daarom heel veel mensen die poort nog niet open hadden omdat ze die bepaalde missie nog niet hadden gedaan . Bij mij is die poort volgens mij gewoon open. (heb 97.83%) Bewerkt: 18 juli 2005 door Big Smoke
W3sl3y Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Vortex Wat is het nut van dit topic? Als je in de WT kijkt zie je dat daar (bij de legerbasis) de Vortex staat na een bepaalde missie. Dus dit was al bekend. Ja dat bedoelt ie ook niet. We wisten dat daar een Vortrex stond... Alleen bij hem is die poort gewoon open maar bij de meeste van ons niet.
BeatboxGamer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Vortex Wat is het nut van dit topic? Als je in de WT kijkt zie je dat daar (bij de legerbasis) de Vortex staat na een bepaalde missie. Dus dit was al bekend. Ja dat bedoelt ie ook niet. We wisten dat daar een Vortrex stond... Alleen bij hem is die poort gewoon open maar bij de meeste van ons niet. Ja maar dat is toch raar. Hij kan open maar kan ook niet open. Beetje tegenstrijdig vind je ook niet?
Tha CheatMaster Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Hij zal misschien op een bepaald tijdstip open zijn. Want R* zal nu toch niet beginnen met verschillende spellen zeker.
Big Boss Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 IK heb notabene die Vortex ontdekt! (gepost in 'Toch Alcatraz+Onderzoekteam) en die poort is echt Nooit open, bij mij althans niet! kan ook van de dag afhangen! welke dag en welk uur was het toen die foto werd genomen? want dan is hij misschien wel open
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 IK heb notabene die Vortex ontdekt! (gepost in 'Toch Alcatraz+Onderzoekteam)en die poort is echt Nooit open, bij mij althans niet! kan ook van de dag afhangen! welke dag en welk uur was het toen die foto werd genomen? want dan is hij misschien wel open Neen,ik heb er 3 dagen gestaan hij gaat bij mij niet dicht maar kheb wel al 95%. Misschien na een bepaalde missie.
maarte41 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb denk ik hetzelfde maar dan bij area 69, want daar kan ik altijd binnen.
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ja maar bedoel je op het gebied of echt in het gebouw binnen.
Trax Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Area 69 ondergrondse gedeelte binnengaan is zonder gebruik van Glitches/Cheat(s) (Devices) onmogelijk!
bigG Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Edit: @ W3sl3y volgens mij is die poort gewoon open na een bepaalde missie . Volgens mij niet want ik heb alle missies gedaan en elke keer dat ik daar kijk is hij dicht. (ik heb hem ook op de ps2) :wacko:
wgn1 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) ik denk vóór een speciale missie bij mij was hij ook ooit open nu niet meer ik zal eens alle saves die ik heb nalopen hetzelfde bij area69 hij was ook oooit open Bewerkt: 2 augustus 2005 door wgn1
Giorgo Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Kijk in men savegame van 98% is hij open ik ben nu opnieuw begonnen en als je naar the desert gaat is hij dicht dus ik denk dat dit na end of the line is ofzo.
Vingauld Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Maar ik heb alle storyline missie uitgespeeld en bij mij is ie dicht
Recommended Posts