Giorgo Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Ik weet het niet het zou toch geen bug zijn want dan moet het bij meer mensen zijn.
Big Boss Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Misschien is hij alleen op de PC-versie open, want ik heb de PS2-versie en bij mij is die poort altijd dicht!!! Ik heb alle missies al gedaan behalve die van Zero.
C.J. Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb de pc versie en ik heb gekeken met new game en gekeken ton ik al heel wat verder was met missies en gekeken toen ik hem had uitgespeeld en hij was nooit open hoor greetz C.J.
Rinaldootje Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Area 69 ondergrondse gedeelte binnengaan is zonder gebruik van Glitches/Cheat(s) (Devices) onmogelijk! ? MET WELEKE CHEATS EN HOE KOM JE DAAR DAN VOOR OP DE PC
Giorgo Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Je kan hier komen tijdens de missie Black Project en hij bdoelt ook decvces zols armax daarmee kan je cheats maken die onmogelijk zijn op een console zoals :nergens water,op muren rijden,water in de steden...
Recommended Posts