Jump to content

Nieuwe Virusscanner gezocht


Michael

Recommended Posts

Hallo daar.

Ik heb al een tijdje McAfee Internet Security Suite op mijn computer staan. Op zich wel een handige programma, maar het is wat oud aan het worden. Tijd voor een nieuwe virusscanner dus.

Ik zoek momenteel een virusscanner die geen vervelende pop-ups steeds aangeeft. Ook moet het niet een bizar groot programma zijn aangezien mijn notebook dat niet zo goed aan kan. In ieder geval gebruik ik geen AVG. Dat is gewoon een slecht programma waar ik eigenlijk niks mee kan.. Het liefst een klein, snel en gratis scannertje. Ik ga hem toch niet elke dag gebruiken voor Scans.

Alvast bedankt :)

- Michael.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Welk besturingssysteem heb je?

Als je Windows 8 gebruikt heb je standaard al een ingebouwde virusscanner die alleen aan staat als je zelf geen andere virusscanner geïnstalleerd hebt.

Mocht je Windows 7 gebruiken dan is de virusscanner gratis te downloaden op de website van Microsoft. Linkje

Deze virusscanner is wellicht niet de allerbeste om te gebruiken, maar aangezien het bij Windows 8 ingebouwd zit en het weinig CPU en RAM verbruikt is het het zeker waard om 'm even uit te proberen.

Tevens is nadenken nog steeds de beste virusscanner (dus geen gevaarlijke dingen torrenten etc) :bier:

Ik zelf gebruik dus de ingebouwde virusscanner van Windows en dan scan ik één keer per maand mijn harde schijven af met de gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware.

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Welk besturingssysteem heb je?

Als je Windows 8 gebruikt heb je standaard al een ingebouwde virusscanner die alleen aan staat als je zelf geen andere virusscanner geïnstalleerd hebt.

Mocht je Windows 7 gebruiken dan is de virusscanner gratis te downloaden op de website van Microsoft. Linkje

Deze virusscanner is wellicht niet de allerbeste om te gebruiken, maar aangezien het bij Windows 8 ingebouwd zit en het weinig CPU en RAM verbruikt is het het zeker waard om 'm even uit te proberen.

Tevens is nadenken nog steeds de beste virusscanner (dus geen gevaarlijke dingen torrenten etc) :bier:

Ik zelf gebruik dus de ingebouwde virusscanner van Windows en dan scan ik één keer per maand mijn harde schijven af met de gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware.

Ik heb zelf Windows 7 Starter. Bij deze computer kreeg ik gratis een tijdelijke abonnement van McAfee. Ik zal het even bekijken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...