UberBug Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Missions waar je meer RP en geld mee kan verdienen worden zo te zien door R* weggehaald! Of is alleen Potshot en conveted bij mij weg? Als dit door R* gedaan wordt dan is dat op zijn minst gezegd behoorlijk flauw. Zijn er nog meer missions of andere dingen weggehaald? Reageren
JustDuco Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Voorzover ik weet kan je potshot nog wel spelen maar dan moet je Ron even een belletje geven. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Voor zover bekend zijn er geen missies weggehaald. Is het niet zo dat je toevallig een andere missie aangeboden krijgt in plaats van potshot of coveted? Reageren
UberBug Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2013 (bewerkt) Vanochtend kon ik beide missions nog gewoon spelen en bij de tweede maal aanzetten van mijn PS 3 waren in ieder geval deze 2 weg. Of er nog meer missions weg zijn en/of er zijn bijgekomen weet ik niet. Voor mijn gevoel is de lijst van missions- die je o.a. zelf kan hosten -korter geworden. Bij de tweede maal aanzetten kreeg ik wel in eerste instantie een foutmelding dat R* iets niet met de servers kon synchroniseren ofzo en werd ik terug gezet in de story mode. Bij de tweede poging kon ik gewoon online gaan. Het lijkt mij echter niet waarschijnlijk dat hierdoor (enkele) missions zijn verdwenen. Het is ook wel heel toevallig dat precies deze 2 missions- waar je meer RP en geld voor krijgt en ik regelmatig speel - zijn verdwenen. Zou het anders met je lvl te maken hebben? Ik heb nu lvl 41.( die had ik overigens vanochtend ook toen ik nog beide missions kon spelen, besef ik mij gelijktijdig) <edit> Update: 14.30 uur. Beide missions zijn in de Jobs lijst weer retour! Heel apart en vreemd...hopelijk geen voorteken dat ze achter de schermen bij R* bezig zijn met het aanpakken van dit soort missions waar je wat meer RP en geld verdiend. </edit> Bewerkt: 8 december 2013 door sssjakie Reageren
MRSJEIKS Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Ik had een week geleden precies hetzelfde. Alleen waren er meer missies verdwenen en niet alleen potshit en coveted. Ik denk ook dat bij de volgende update de voordelen van deze missies weg zijn dus snel nog geld en rp binnen halen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 (bewerkt) Ik kan ze 'gelukkig' nog wel spelen, maar ik hoop bij de volgende update gewoon weer wat meer geld met races en missies te verdienen. Bewerkt: 8 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
UberBug Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Als ze idd de missies/races gaan aanpakken waar je nu wat meer RP en geld mee kan verdienen, dan wordt het helemaal moeilijk/langdurig om te levelen en dingen te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.