Sublime Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Er staat een oude desktop in de kamer die langzaam dood aan het gaan is. Eerst faalde de videokaart en nu werken de USB poorten ook niet meer. Ik denk dat het moederbord aan het vergaan is ofzo. Daarom dit topic, voor een nieuwe PC: Budget: 350-450 Doel: Internetten/Youtube/Video/Documenten Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: Geen SSD, ja of nee?: Het liefst wel, 60 of 120GB. Besturingssysteem: Heb ik nog, Windows 7 of misschien Ubuntu als de onderdelen windows niet toelaten. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Kast, HDD, SD kaart lezer Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf Extra koeling (voor overklokken)?: nee In plaats van een krachtpatser heb ik liever een energie zuinige combinatie. Reageren
Woody268 Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Intel Core i3-4330 MSI B85-G41 Samsung 840 EVO 120 GB Corsair 8 GB DDR3-1600 Corsair RM450 Meer heb je niet nodig, vrij zuinige cpu en een voeding met 80 PLUS Gold label. Reageren
Sublime Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Ik heb op het moment de opzet van jouw, alleen dan met een AMD A8 cpu, 350 euro. Denk dat ik die opzet maar koop. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.