koeper Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 ik kan vanaf vandaag mijn Mechanic niet meer bellen in gta v weet er iemand hoe het komt?
Tommie59 Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Dan heb je de laatste betaling gemist.(omdat je waarschijnlijk geen geld had) Als het goed is kan je nu ook geen tv kijken en/of douchen. Je kan dit oplossen door ongeveer 48 min (1 in-game dag) in free-mode door te brengen. Dan zou je onderin je scherm 2 berichtjes moeten kijken, een van je appartement kosten (tv en douche) en van je mechanic.
Together Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 (bewerkt) Of je hebt je mechanic te vaak gedood daarom heeft hij er geen zin meer in. Bewerkt: 8 december 2013 door GTA5BOY
koeper Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Dan heb je de laatste betaling gemist.(omdat je waarschijnlijk geen geld had) Als het goed is kan je nu ook geen tv kijken en/of douchen. Je kan dit oplossen door ongeveer 48 min (1 in-game dag) in free-mode door te brengen. Dan zou je onderin je scherm 2 berichtjes moeten kijken, een van je appartement kosten (tv en douche) en van je mechanic. een douche kan ik nemen maar geen tv
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Dan heb je de laatste betaling gemist.(omdat je waarschijnlijk geen geld had) Als het goed is kan je nu ook geen tv kijken en/of douchen. Je kan dit oplossen door ongeveer 48 min (1 in-game dag) in free-mode door te brengen. Dan zou je onderin je scherm 2 berichtjes moeten kijken, een van je appartement kosten (tv en douche) en van je mechanic. een douche kan ik nemen maar geen tv Als je geen 125$ heb staat er dat je geen douche kan nemen en ook geen tv dus dat moet ik eens maar testen of het klopt wat jij zegt.
koeper Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Dan heb je de laatste betaling gemist.(omdat je waarschijnlijk geen geld had) Als het goed is kan je nu ook geen tv kijken en/of douchen. Je kan dit oplossen door ongeveer 48 min (1 in-game dag) in free-mode door te brengen. Dan zou je onderin je scherm 2 berichtjes moeten kijken, een van je appartement kosten (tv en douche) en van je mechanic. een douche kan ik nemen maar geen tv Als je geen 125$ heb staat er dat je geen douche kan nemen en ook geen tv dus dat moet ik eens maar testen of het klopt wat jij zegt. ik heb momenteel 10000 staan :s
UberBug Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Heeft hij niet toevallig zijn ontslagbrief ingediend... Het is namelijk altijd wat met die prutser..... LOL Mogelijk is de oplossing een paar keer opnieuw opstarten. Volgens mij is R* vandaag behoorlijk achter de schermen bezig met hun software/servers/synchroniseren etc waardoor er mogelijk storingen kunnen optreden.
koeper Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2013 Dan heb je de laatste betaling gemist.(omdat je waarschijnlijk geen geld had) Als het goed is kan je nu ook geen tv kijken en/of douchen. Je kan dit oplossen door ongeveer 48 min (1 in-game dag) in free-mode door te brengen. Dan zou je onderin je scherm 2 berichtjes moeten kijken, een van je appartement kosten (tv en douche) en van je mechanic. een douche kan ik nemen maar geen tv Als je geen 125$ heb staat er dat je geen douche kan nemen en ook geen tv dus dat moet ik eens maar testen of het klopt wat jij zegt. ik kan tv kijken maar zie juist staan dat ik idd mijn mechanic niet betaald heb hoe kan ik dat oplossen?
tjarda1999 Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 mijn buffalo was opeens verdewenen of ik roepte de entify op en kreeg ik de buffalo ...
koeper Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2013 mijn buffalo was opeens verdewenen of ik roepte de entify op en kreeg ik de buffalo ... das geen antwoord op mijn vraag?mag slotje op is opgelost xCrazyShotgun had gelijk
Recommended Posts