Jump to content

Goede videokaart voor FPs games?


JustDuco

Recommended Posts

Enkele vragen:

  1. Is je pc een merk pc of een samengestelde?
  2. En wat is je budget?
  3. Weet je wat het vermogen (watt) van je voeding is?
  4. Wat is de maximum inbouw lengte voor de videokaart?

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Zit er een sticker op de zijkant met 'Acer XXXX' erop (bijvoorbeeld 'Acers Aspire X'), staat er érgens een naam/woord op de kast waar we iets mee zou moeten kunnen. Meer informatie is nodig, anders kunnen we je totaal niet adviseren!

Link to comment
Delen op andere websites

Zit er een sticker op de zijkant met 'Acer XXXX' erop (bijvoorbeeld 'Acers Aspire X'), staat er érgens een naam/woord op de kast waar we iets mee zou moeten kunnen. Meer informatie is nodig, anders kunnen we je totaal niet adviseren!

zodra ik weer thuis ben zal ik het achterhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een budget van €200 daarentegen zal het wel moeilijk worden om COD: Ghosts op Max te kunnen spelen.

Ik heb een Nvidia GeForce GTX 680 (€500 a €600), en met mijn Grafische kaart zal Ghost nog niet perfect op Max te spelen zijn.

Voor €200 zou je misschien een GTX650 of GTX 660(als je veel geluk hebt en een goedkope weet te vinden)

Maar het is uiteraard belangrijk om eerst te weten of je voeding het wel aankan. En of je wel genoeg ruimte in je Pc kast hebt. Want in veel gevallen kan je bij een standaard gebouwde PC niet veel aanpassen door ruimtegebrek.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een budget van €200 daarentegen zal het wel moeilijk worden om COD: Ghosts op Max te kunnen spelen.

Ik heb een Nvidia GeForce GTX 680 (€500 a €600), en met mijn Grafische kaart zal Ghost nog niet perfect op Max te spelen zijn.

Bedankt, ik heb goed gelachen door deze post van jou.. :7

Jouw GTX 680 is echt een van de beste kaarten die op dit moment verkrijgbaar zijn, jij speelt met gemak Battlefield 3 op Ultra op een FullHD resolutie (denk dan aan 80 FPS of meer). Het feit dat je Call of Duty: Ghosts niet op max kan spelen ligt gewoon aan het spel zelf, aangezien ze een extreem verouderde engine gebruiken en wat truukjes gebruiken om het er nog een beetje 'fancy' uit te laten zien. Waarschijnlijk kan niemand het maxed spelen omdat ze de illusie willen opwekken dat dit spel grafisch zo verbeterd is terwijl dat niet het geval is. (Denk ook bijvoorbeeld aan de foutmelding die mensen bij het opstarten te zien kregen als ze minder dan 6GB aan RAM-geheugen in hun computer hadden zitten. :7 :7 Terwijl geen enkel spel 6GB RAM vreet, of ze een flinke memoryleak te pakken hebben)

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er toch met iedereen aan de hand? Waarom geven jullie alleen maar Nvidea suggesties ... AMD biedt veel betere prijs/prestatie, zeker omdat je later Mantle je betere FPS gaat geven.

En nee, ik ben geen AMD fan, heb zelf een GTX780, maar nu zal ik zeker een AMD gpu kopen omdat de prestaties veel beter zijn voor een betere prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat langer duren voordat Mantle echt goed kan worden en goed benut wordt.

Zelf wil ik ook wel een AMD videokaart kopen maar ik vermijd de referentiekoeler ten zeerste en hoe langer het gaat duren

voor de aftermarket koelers zijn, hoe meer geneigd ik word om de GTX780Ti te kopen.

En Gigabyte heeft al sinds een paar dagen de WindForce 3X GTX780Ti en ben wel een beetje verbaast dat de rpijs niet tot de 700 euro

zoals de EVGA GTX780Ti ACX.

R 290X met zijn 95 graden... Kom op, hoeveel graden C wordt het dan wel niet midden in de hete zomers??

Zolang we niets over je PC weten kunnen we alleen maar kansloos praten want dit schiet niet echt op.

Pregebouwde PC's hebben veel nadelen dan een zelf gebouwde PC. Je moet denken aan de voeding, moederbord, welke processor en welke processorkoeler

en of het mogelijk is eventueel SLi of Crossfire te draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...