Jump to content

HTC desire 500


ZeroJens

Recommended Posts

Ik ben dus van plan een nieuwe gsm aan te schaffen namelijk een htc desire 500 maar nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze gsm en of het toestel een azerty toetsenbort heeft of niet? Heb namelijk nu een samgsung galaxy y ...

Link to comment
Delen op andere websites

HTC Desire 500 heeft als besturingssysteem Android. Taal instellen op Nederlands(België) en je krijgt een AZERTY-toetsenbord. Mocht dit niet lukken(wat me zou verwonderen, maar je weet maar nooit), kan je altijd de invoertaal op Frans zetten. Dat deed ik bij de oudere versies van Android.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook niet terug welke de laatste update is voor de HTC Desire 500, maar de verschillen tussen Andorid 4.1/2/3 zijn zo miniem dat het zelfs te verwaarlozen valt. Ik gok dat de HTC Desire 500 een update heeft naar 4.2, maar pin me daar niet op vast.

Link to comment
Delen op andere websites

heb hem net gewoon besteld ik zal wel zien of ie goed is of niet :) Slechter dan een samsung galaxy Y kan alvast niet!

(Sorry voor de dubbel post zag het te laat)

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...