Jump to content

XbayraktarX

Recommended Posts

Goeie dag,

weekje geleden was ik gta 5 online aan het spelen op de ps3 en tijdens het spelen had ik het even op passive mode staan. vervolgens kon ik de menu die jj krijgt door het drukken met 'select' niet meer openen. niet meer springen enzo alleen lopen. dus ik deed ps3 gewoon uit ging even na buiten kwam later in de middag terug en deed de spel weer open. maar nu loopt die vast bij loading story mode. ik kan wel op X drukken zodat die omschakelt naar loading online maar doet die alsnog niet.

Ik heb de volgende dingen gedaan :

dns naar : 8888 en 8844 gedaan

game data verwijderd en vervolgens safe mode aangedaan en weer opnieuw geinstalleerd met versie 1,06.

alle auto save en normale save verwijdert (omdat er werd gezegd dat het kon zijn door corrupt opgeslage save)

Ik heb Profile bij SAVE game date NIET verwijdert omdat ik denk dat dit mijn online character is en die niet echtgraag kwijt wil.

ik ben geen expert in de ps3 gebied dus geen moeilijke worden enzo ik heb alles via youtube gedaan.

Graag hulp

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Profile bij SAVE game date NIET verwijdert omdat ik denk dat dit mijn online character is en die niet echt graag kwijt wil.

Als je wilt weten wat Profile is kan je er even op blijven staan, dan komt er na 3 seconden ongeveer een extra regel die zegt wat het geselecteerde bestandje inhoud.

Want je Online character staat hoogstwaarschijnlijk op de servers van Rockstar. (Net zoals bij ongeveer alle multiplayer voortgang bij spellen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Profile bij SAVE game date NIET verwijdert omdat ik denk dat dit mijn online character is en die niet echt graag kwijt wil.

Als je wilt weten wat Profile is kan je er even op blijven staan, dan komt er na 3 seconden ongeveer een extra regel die zegt wat het geselecteerde bestandje inhoud.

Want je Online character staat hoogstwaarschijnlijk op de servers van Rockstar. (Net zoals bij ongeveer alle multiplayer voortgang bij spellen)

ooo lekker dan maar ervaart geen een van jullie dit ? want ik was blij toen ik op internet de zelfde probleem kon vinden en wat mensen toen hebben gedaan alleen bij mij heeft het dus niet geholpen of doe ik iets onjuist?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...