VFreak Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2013 (bewerkt) Zelf koop ik een luchtbuks voor kerst. Ik koop eentje van Gamo met een scope, De black shadow en hij is 4,5 kaliber. Hebben jullie een luchtbuks? Zeg dat hier wat voor buks je hebt en waar je allemaal op geschoten hebt. Bewerkt: 9 december 2013 door VFreak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDuco Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2013 Zelf koop ik een luchtbuks voor kerst. Ik koop eentje van Gamo met een scope, De black shadow en hij is 4,5 kaliber. Hebben jullie een luchtbuks? Zeg dat hier wat voor buks je hebt en waar je allemaal op geschoten hebt. ziet er uit als een M9 van Mw2 ik neem hem altijd mee naar Duitsland om daar plezier mee te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2013 Ik heb zelf sinds enkele jaren een Gamo Delta Fox (met scope), ook een 4.5 kaliber. Geen professionele, maar dat hoeft van mij ook niet. Kan er prima mee schieten. Al vind ik de luchtbuksen bij de schiettent van de kermis persoonlijk beter schieten dan mijn eigen luchtbuks, maar dat komt wellicht omdat ik en mijn vader altijd van die uitdagingen verzinnen. Bijvoorbeeld het lontje van een kaars uit proberen te schieten (zonder daarbij het kaarsvet te raken, dus echt alleen het topje van de lont). Da's moeilijk als je geen ervaring hebt met schieten, maar ik vind het eigenlijk zelf wel meevallen. Iemand anders die dit ooit heeft geprobeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VFreak Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2013 Bijvoorbeeld het lontje van een kaars uit proberen te schieten (zonder daarbij het kaarsvet te raken, dus echt alleen het topje van de lont). Da's moeilijk als je geen ervaring hebt met schieten, maar ik vind het eigenlijk zelf wel meevallen. Iemand anders die dit ooit heeft geprobeerd? Ik zou het eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2013 Nee, ik heb wel eens met een balletjesgeweer op de kermis geschoten. En daar blijft het denk ik bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Is dat illegaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Gebruik van een luchtbuksgeweer? Nope, dat is niet illegaal. Je kunt er wel mensen ernstig mee verwonden, maar dat kan in feite met alles. In zo'n geweer zitten niet dezelfde kogels als in een normaal vuurwapen (hieronder verstaan we wapens die niet op luchtdruk, maar op vuurkracht werken). Wel is het verboden om het wapen in het openbaar te gebruiken. Het mag dus alleen bijvoorbeeld in je eigen tuin (mits je voor voldoende bescherming zorgt om te voorkomen dat de kogel toch iemand kan raken) óf op een groot terrein. Je hebt ook verenigingen die gericht zijn op het oefenen met vuur- en/of luchtdrukwapens. Bewerkt: 26 januari 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Mits je 18 bent, je hem niet bewerkt om hem beter draagbaar te maken en ze niet op een vuurwapen lijken, is het toegestaan ninja'd Bewerkt: 26 januari 2014 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 Je hebt tegenwoordig toch ook van die legale soft airguns ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2014 Ik heb wel een puddingbuks, dat telt zeker niet mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.