Jump to content

Leuke Dingen om te doen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben mijn inspiratie verloren in Gta online momenteel is er niks te doen.

hebben jullie nog leuke dingen om te doen maakt nie uit wat.

Greetz Duco

Geplaatst:

Zoek een buzzard en ga andere mensen trollen! Daarna word je doodgespamt met berichten of je wilt stoppen :Y

Geplaatst:
Zoek een buzzard en ga andere mensen trollen! Daarna word je doodgespamt met berichten of je wilt stoppen :Y

das een leuk idee kan er ook een video over maken

Geplaatst:

Als ik tank leen van vriend krijg ik allemaal scheld berichten in het frans en duits ,vs enzo
Geplaatst:

Pak een goede offroad auto en probeer elke berg ermee te beklimmen

En daarna natuurlijk weer eraf rollen.

Vind zelf die nieuwe buggy wel fijn daarvoor

Is vlot en heeft goede grip

Geplaatst:

Nou dacht de Heists komen er aan lees ik net dit op Gamer.nl : In 2014 wil Rockstar vervolgens online Heists toevoegen aan het online gedeelte van GTA 5 HAHAHA 2014 wat een mafketels en zoet houden met creator maar natuurlijk weer geen eigen missies creeren,daar hoopte ik op maar helaas is Rockstar in het online gedeelte treurig.....

Geplaatst:

Grote auto of vrachtwagen zodanig parkeren dat je LS Customs niet kan binnenrijden. Sticky bom erop en met wat geluk zal die speler uitstappen om de auto/vrachtwagen te verzetten. En BOEM!

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je de stunt jumps al gedaan in de online? Je kan online een kaartje vinden waar ze allemaal op staan. Er zitten een paar niet al te makkelijke bij. Die aan de dokken rechts onderaan de kaart vond ik het leukste tot nu toe.

Bewerkt: door flavio1984
Geplaatst:

Mijn persoonlijk advies is.... verzin iets waar je andere niet lastig meevalt... zoals bijvoorbeeld die van flavio1984...zou ik zeggen.

En als je dan toch wil trollen, doe dat dan met een stel vrienden in een eigen sessie.

Er zijn namelijk nog zat spelers die nog wel een of meerdere doelen hebben, zich niet vervelen en zat inspiratie hebben maar niet zitten te wachten op andere die dit verpesten!

Geplaatst:

Dit is wel één van de aanraders om te doen. Niks is leuker dan met een rotvaart naar beneden te vliegen :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is wel één van de aanraders om te doen. Niks is leuker dan met een rotvaart naar beneden te vliegen :)

Er is ook een missie (ben de naam vergeten) dat je met een bike van een berg af moet, maar dan een andere weg. Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

Wat ik persoonlijk wel "leuk" vindt om te doen, is stuntjumps (af en toe), en door je skills up-te-graden, zoals je vlieg-skills, long-skills etc. kan ook altijd van pas komen :)

En wat hierboven ook al staat, de heuvels opzoeken, of bergen.. valt genoeg te doen daar.

Geplaatst:

Gebruik de content creator eens. Ik vind het erg leuk om een race te maken, om die vervolgens met een lobby vol uit te testen; ) Ik beleef er veel lol aan iig. Of probeer eens op een balkon van een vriend te landen met parachute. Laat hem er een foto van maken:)

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben mijn inspiratie verloren in Gta online momenteel is er niks te doen.

hebben jullie nog leuke dingen om te doen maakt nie uit wat.

Greetz Duco

haha anonymous

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...