Jump to content

HELP...geen netwerk meer?

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedemiddag,

Ik zit met een gigantisch probleem, ik wilde proberen om mijn netwerksettings aan te passen zodat ik nat type 1 zou krijgen. Zodat ik gewoon normaal kan spelen met wie ik wil, en wanneer ik wil.

Nu is mijn hele verbinding verkloot (op de PS3 althans, want ik zit gewoon op internet zoals je kunt zien :-)

Ik heb een kabel gehaald omdat ik dat hele draadloze netwerk van KPN experia box spuugzat ben. Alleen nou zijn mijn settings helemaal veranderd en kom ik PSN niet meer op ?!

Is er iemand die mij stap voor stap kan uitleggen wat ik moet doen om weer online te komen?

DNS settings op 8888 en 8844 werkt niet :-( Hij geeft aan: verbinding: goed ip-adres ophalen: goed...en dan bij PSN aanmelding knalt ie er telkens uit....

Ik vind GTA online erg leuk, echter op deze manier word ik er niet zo blij van...

Geplaatst:

Het kan aan het feit liggen, dat PSN nou offline is vanwege aangekondigd onderhoud.

Dus bij niemand in NL werkt PSN momenteel? Ja dan kan ik natuurlijk lang wachten...:-)

Geplaatst:

Het klopt wat Gekkie zegt, ze zijn bezig met onderhoud.

Het was aangekondigd.

Tussen 18:00 9 december 2013 en 01:00 dinsdag 10 december 2013 zal er gepland onderhoud plaatsvinden aan PSN

Om PSN-gebruikers te kunnen blijven voorzien van de beste online game ervaring, vindt er op maandag 9 december 2013 vanaf 18:00 tot dinsdag 10 december 2013 01:00 routine onderhoud plaats aan PlayStation Network.

Gedurende het onderhoud blijft online gaming voor de meeste games mogelijk, maar heb je geen toegang tot de volgende services:

PlayStation Store op je PS4, PS3, PS Vita, PSP en PC

Sony Entertainment Network Accountbeheer

Sony Entertainment Network Account registreren

PlayStation Home

Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden.

NB: Indien je na 5 december 2013 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 18:00 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Ook als je voor de start van het onderhoud via je PS3 of PS Vita bent aangemeld op PSN (en aangemeld blijft tijdens de start van het onderhoud), kun je doorgaans ook online blijven gamen gedurende het onderhoud.

Tijdens de duur van het onderhoud is het echter mogelijk dat op bepaalde momenten netwerk instabiliteit optreed waardoor je online sessie beëindigd kan worden.

Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.

Ga als je vragen over de uitvaltijd van de services hebt naar de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com om je vraag te stellen en één van de mods stuurt je zo snel mogelijk een antwoord.

Hou voor het laatste nieuws over dit onderhoud de PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com, onze Facebook-pagina of onze tweets op Twitter in de gaten.

Geplaatst:

Vreemd, kan nu weer online (wat goed nieuws is) maar ben nog steeds NAT type 2....nog niks mee opgeschoten dus...:(

Geplaatst:

YouTube filmpje waarin uitgelegd wordt hoe je je Experia box kan instellen.

Tutorial: Thompson

http://ps3-forum.nl/topic/2675-tutorial-ps3-nat-2-type-instellen-met-de-kpn-experia-box-thomson-tg789vn/

NAT type 2 + UPnP IGD advice aangevinkt zou in principe voldoende moeten zijn om online te kunnen gamen.

Verder ligt het er maar net aan welke Experiabox je bezit.

Een V8, V9, Thomson TG789vn of een ZTE h220n. Via google zou je dan per model kunnen zoeken welke instellingen voor jou van toepassing zijn.

Sorry voor de wellicht onduidelijke omschrijving/links e.d. Deze reactie heb ik namelijk via mijn tablet gegeven waarop je iets beperkter bent met het tekstverwerken.

Geplaatst:

Inmiddels nat type 2 met UPnP en ik kan weer met crewleden en vrienden spelen...bedankt iedereen, mag slotje op!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...