Jump to content

[OV] Slogan Contest - Reactietopic

Nyltje

Recommended Posts

Onderschat nooit fantasie. :puh:

jjqo7b.jpg

Maar ik ben het met Sir_Ballas eens hoor, vrij pittig. Zat zelf eerst nog fanatiek te Googlen op de televisie omroep 'Iedereen kijkt!' om me te herinneren dat het geen echte bedrijven waren :schater::fp:

(Het leek me namelijk wel een toffe zender :puh:)

Delen op andere websites

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

12

• Ymosky

4

• Rutger.

4

• Michael

3

Top Posters In This Topic

Helaas hebben inzending 1 en 9 het niet gered, maar er kan er maar 1 de beste zijn.

Ik neem aan dat er dit keer twee slogans zijn afgevallen omdat deze beiden het meest aantal tegenstemmen gekregen hebben?

Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen)

gf_cate_music.png Kerst in Januari gf_cate_music.png

Bewerkt: door ZaroX
Delen op andere websites

Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen)

Nyltje heeft nog een kater van Kerst. Begrijp dat nou, ook hij mocht maar anderhalve maand legaal drinken :(

Valt me wel op dat 1 eruit ligt, had ik niet verwacht.

Delen op andere websites

Helaas hebben inzending 1 en 9 het niet gered, maar er kan er maar 1 de beste zijn.

Ik neem aan dat er dit keer twee slogans zijn afgevallen omdat deze beiden het meest aantal tegenstemmen gekregen hebben?

Nee soms vallen er 2 af soms 1.

Nyltje heeft nog een kater van Kerst. Begrijp dat nou, ook hij mocht maar anderhalve maand legaal drinken :(

Valt me wel op dat 1 eruit ligt, had ik niet verwacht.

:bier: Bewerkt: door Nyltje
Delen op andere websites

Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is?

Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee :puh:

Delen op andere websites

Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is?

Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee :puh:

Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht. Bewerkt: door Nyltje
Delen op andere websites

Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht.

Hoezo? Nu een nieuwe opdracht, volgende week stemmen, uitslag en nieuwe opdracht.

Delen op andere websites

Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht.

Hoezo? Nu een nieuwe opdracht, volgende week stemmen, uitslag en nieuwe opdracht.

Ik doe het gwn niet. Dan doet iemand het voor niks, dus ik laat het lekker zo.
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...