Rutger. Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Onderschat nooit fantasie. Maar ik ben het met Sir_Ballas eens hoor, vrij pittig. Zat zelf eerst nog fanatiek te Googlen op de televisie omroep 'Iedereen kijkt!' om me te herinneren dat het geen echte bedrijven waren (Het leek me namelijk wel een toffe zender ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2013 Iedereen kijkt... is moeilijker dan het lijkt! maar het zou inderdaad wel leuk zijn als die zender echt zou bestaan! Doet me een beetje denken aan Benidorm Bastards Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2013 (Het leek me namelijk wel een toffe zender ) maar het zou inderdaad wel leuk zijn als die zender echt zou bestaan! Heb het zelf bedacht dus ja. Zal ik dan bij de tv werken? Is dat wat ik zou kunnen gaan doen! ;D xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2013 Jammer dat ik te laat ben en niet meer kan doen. Heel leuk contest Nyltje. Mijn inzending zou zijn geweeest: Identiteitscrisis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Helaas hebben inzending 1 en 9 het niet gered, maar er kan er maar 1 de beste zijn. Ik neem aan dat er dit keer twee slogans zijn afgevallen omdat deze beiden het meest aantal tegenstemmen gekregen hebben? Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen) Kerst in Januari Bewerkt: 2 januari 2014 door ZaroX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Jammer, ligt er nu al uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen) Kerst in Januari Nyltje heeft nog een kater van Kerst. Begrijp dat nou, ook hij mocht maar anderhalve maand legaal drinken Valt me wel op dat 1 eruit ligt, had ik niet verwacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 jeuh ik had toch een betere slogan dan verwacht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Helaas hebben inzending 1 en 9 het niet gered, maar er kan er maar 1 de beste zijn. Ik neem aan dat er dit keer twee slogans zijn afgevallen omdat deze beiden het meest aantal tegenstemmen gekregen hebben? Nee soms vallen er 2 af soms 1. Inzenden kan je doen tot donderdag 9 januari 22:00. Zendt je niet in, dan lig je er automatisch uit. (het zou i.v.m. kerst iets uit kunnen lopen) Kerst in Januari Nyltje heeft nog een kater van Kerst. Begrijp dat nou, ook hij mocht maar anderhalve maand legaal drinken Valt me wel op dat 1 eruit ligt, had ik niet verwacht. Bewerkt: 2 januari 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2014 Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is? Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 9 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2014 (bewerkt) Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is? Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht. Bewerkt: 9 januari 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2014 Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is? Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht. Hoezo? Nu een nieuwe opdracht, volgende week stemmen, uitslag en nieuwe opdracht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Misschien is het een idee om nu al de derde ronde te plaatsen, zodat deelnemers die alvast kunnen gaan bedenken en inzenden terwijl de stemronde nog bezig is? Dan zit er wel 1 deelnemer tussen die voor niets inzend omdat die afvalt in ronde 2 (die heeft dan pech), maar dan gaat de contest wel wat vlugger. Het gaat wel een beetje langdradig worden zo heb ik het idee Heeft geen nut, want alles blijft een week duren. Nu heb ik het stemtopic geplaatst, volgende week de uitslag van deze ronde en de volgende opdracht. Als ik de volgende opdarcht nu post zou je 3 weken moeten wachten op de volgende opdracht. Hoezo? Nu een nieuwe opdracht, volgende week stemmen, uitslag en nieuwe opdracht. Ik doe het gwn niet. Dan doet iemand het voor niks, dus ik laat het lekker zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Het zijn allemaal wel geniale slogans. Daarbij vind ik het een geniale contest. Mijn stem is gegeven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2014 Krijgen we ook nog een keer te zien wat de precieze uitslagen waren? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel (of weinig) stemmen m'n slogans krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.