Ezra24rct3 Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Jammer, ik heb deze ronde niet gehaald Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Krijgen we ook nog een keer te zien wat de precieze uitslagen waren? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel (of weinig) stemmen m'n slogans krijgen Ja, je krijgt de uitslagen te zien. Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 (bewerkt) Doe nou niet alsof ik niet oplet, maar er zouden twee mensen afvallen. Dit heb je snel aangepast. Geen stijl. ja, er zouden 2 mensen afvallen. potverdorie. Ja ik had er 1 moeten doen, mr dat heb ik dus verkeerd gedaan. Ik had al van te voren een plan hoeveel mensen er af zouden vallen en ik heb perongeluk 2 ingevuld... http://www.youtube.com/watch?v=pfdd2W6hojE&feature=youtu.be&t=4m21s Reactie's graag in het reactietopic, niet in het hoofdtopic. (Ja een foutje ) Bewerkt: 16 februari 2014 door Nyltje Reageren
Rutger. Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Doe nou niet alsof ik niet oplet, maar er zouden twee mensen afvallen. Dit heb je snel aangepast. Geen stijl. ja, er zouden 2 mensen afvallen. potverdorie. Ja ik had er 1 moeten doen, mr dat heb ik dus verkeerd gedaan. Ik had al van te voren een plan hoeveel mensen er af zouden vallen en ik heb perongeluk 2 ingevuld... http://www.youtube.com/watch?v=pfdd2W6hojE&feature=youtu.be&t=4m21s Reactie's graag in het reactietopic, niet in het hoofdtopic. (Ja een foutje ) Klopt nog niet, er stond namelijk dat er één persoon zou afvallen. Daarna werd 3L1077 ten onrechte nog toegevoegd aan de competitie en heb je het veranderd dat er twee personen zouden afvallen. Zoiets doe je niet per ongeluk lijkt me. Nu heb je je blijkbaar bedacht en heb je het stilletjes terugveranderd. Ik vind het een beetje raar hoe de regels bij deze competitie nogal vaagjes zijn en tijdens de competitie worden bedacht. Dat neemt echter niet weg dat ik erg waardeer wat je doet, het is een leuke competitie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.