Jump to content

[OV] Slogan Contest - Reactietopic

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

12

• Ymosky

4

• Rutger.

4

• Michael

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Krijgen we ook nog een keer te zien wat de precieze uitslagen waren? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel (of weinig) stemmen m'n slogans krijgen :)

Ja, je krijgt de uitslagen te zien.
  • 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Doe nou niet alsof ik niet oplet, maar er zouden twee mensen afvallen. Dit heb je snel aangepast. Geen stijl.

ja, er zouden 2 mensen afvallen. potverdorie.

Ja ik had er 1 moeten doen, mr dat heb ik dus verkeerd gedaan. Ik had al van te voren een plan hoeveel mensen er af zouden vallen en ik heb perongeluk 2 ingevuld...

http://www.youtube.com/watch?v=pfdd2W6hojE&feature=youtu.be&t=4m21s

Reactie's graag in het reactietopic, niet in het hoofdtopic. (Ja een foutje :puh:)

Bewerkt: door Nyltje
Geplaatst:

Doe nou niet alsof ik niet oplet, maar er zouden twee mensen afvallen. Dit heb je snel aangepast. Geen stijl.

ja, er zouden 2 mensen afvallen. potverdorie.

Ja ik had er 1 moeten doen, mr dat heb ik dus verkeerd gedaan. Ik had al van te voren een plan hoeveel mensen er af zouden vallen en ik heb perongeluk 2 ingevuld...

http://www.youtube.com/watch?v=pfdd2W6hojE&feature=youtu.be&t=4m21s

Reactie's graag in het reactietopic, niet in het hoofdtopic. (Ja een foutje :puh:)

Klopt nog niet, er stond namelijk dat er één persoon zou afvallen. Daarna werd 3L1077 ten onrechte nog toegevoegd aan de competitie en heb je het veranderd dat er twee personen zouden afvallen. Zoiets doe je niet per ongeluk lijkt me.

Nu heb je je blijkbaar bedacht en heb je het stilletjes terugveranderd. Ik vind het een beetje raar hoe de regels bij deze competitie nogal vaagjes zijn en tijdens de competitie worden bedacht. Dat neemt echter niet weg dat ik erg waardeer wat je doet, het is een leuke competitie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...