MegaPilot Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Hey, ik zoek een leuke USB 3.0 stick met een capaciteit van 16 GB. M'n budget is 20 euro. Zelf heb ik m'n oog laten vallen op deze stick, puur omdat ik een beetje een Sonyfanboy ben. Hebben jullie betere suggesties? Alvast bedankt! Mvg, MP Reageren
Woody268 Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Valt niets op aan te merken, deze is zijn geld zeker waard. Je zal niet veel beters vinden voor deze prijs. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 (bewerkt) Voor USB-sticks vind ik altijd Kingston goed werken, topkwaliteit. Zoals deze. Maar over het algemeen heb ik met alle USB-sticks wel een goede ervaring, vind er altijd weinig verschil in zitten. Die Sony lijkt me ook niet verkeerd Bewerkt: 9 december 2013 door _Night-Men_ Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Voor USB-sticks vind ik altijd Kingston goed werken, topkwaliteit. Zoals deze. Maar over het algemeen heb ik met alle USB-sticks wel een goede ervaring, vind er altijd weinig verschil in zitten. Die Sony lijkt me ook niet verkeerd Hier heb je hem voor iets minder: http://www.bax-shop.nl/usb-stick/kingston-datatraveler-r3.0-usb-stick-16-gb/product-details.html?utm_source=beslist&utm_medium=price_comparison&utm_campaign=beslistnl&utm_content=default1 Reageren
Woody268 Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 (bewerkt) Voor USB-sticks vind ik altijd Kingston goed werken, topkwaliteit. Zoals deze. Maar over het algemeen heb ik met alle USB-sticks wel een goede ervaring, vind er altijd weinig verschil in zitten. Die Sony lijkt me ook niet verkeerd Ik heb ook 2x die usb gehad, goede prestaties maar de robust is het zeker niet. Ik had de usb 2 weken en hij was al kapot, doordat het omhulsel van rubber is heeft de connector totaal geen bescherming, connector afgebroken van pcb. Terug naar winkel opnieuw gekocht, heb er aan maand mee gedaan.... Sindsdien heb de Sharkoon Flexi-Drive Accelerate Duo, deze heeft een aluminium behuizing en beschermt de connector veel beter, heb deze al +- 8maanden, nog altijd een topper. Bewerkt: 9 december 2013 door Woody268 Reageren
dionkoffie Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 BIj de mediamarkt heb ik een usb stick gehaald met 32 gb voor 15 euro. Topding. Ik weet niet of hij er nog is want het was een aanbieding dus mischien vind je hem nog Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Ik heb dus die Sony in huis gehaald, ben er voorlopig tevreden van. Alleen vind ik 'm fragiel aanvoelen.. Reageren
Woody268 Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Verwacht je van een usb van maar 20 euro dat het premium aanvoelt of uitziet? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Nou ik heb goedkopere sticks gehad die steviger aanvoelden.. Dat kliksysteempje is heel leuk, maar volgens mij is dat nou niet bepaald bestand tegen de tand des tijds. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Geplaatst: 19 december 2013 (bewerkt) Op Big Dennis staat een Media Range, heb hem zelf ook, schuif systeem, USB 3.0 en haalt flinke snelheden(60 schrijven, 175 lezen). http://www.bigdennis...mediarange.html Edit, blijkbaar doet BigDennis niet naar België sturen, ivm. problemen met thuiskopie heffing. Bewerkt: 19 december 2013 door GolfG60 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.