Ezra24rct3 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Nu update 1.07 beschikbaar is voor Xbox 360 en PS3 zijn er vast al meerdere mensen die de Content Creator hebben geprobeerd! Deel dus hier je mening! Reageren
JustDuco Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Het is nog niet af het is de beta, maar ben best te vreden want de makers van gta gebruikten dat ook. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Het begin ziet er goed uit, is duidelijk en goed te doen om onder de knie te krijgen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Je hebt het best snel onder de knie hoor ik dacht dat wordt wel moeilijk maar het is best simpel. Reageren
Mr CJ Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ik vind het gewoon schitterend... Met beetje geluk kunnen we nog een eigen dorp en straten aanleggen De creator tool vind ik echt wel leuk om te doen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Zulke dingen vind ik altijd heel leuk om te doen. Eigen dingen ontwerpen HEb er al heel veel tijd ingestoken, alleen zou ik toch ook wel echt eigen missies willen kunnen maken. Zoiets als DYOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.