Matiscus Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Yo, Ik heb een neon mod gemaakt je kan kiezen tussen 3 verschillende kleuren. Rood,Groen,Blauw. Je kan hier foto's bekijken. Dat is men eerste gta mod. Met rode neon. Blauwe Neon Groene Neon Hier klikken om te downloaden Meningen zijn welkom <_< Het is wel nog maar de eerste versie ik denk dat ik nog een tweede ga maken ook. Persoonlijk vind ik de groene het mooist. Bewerkt: 17 juli 2005 door Matiscus Reageren
Trax Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik vind ze niet echt lijken op echte neon ... Lijkt meer op een groot stuk graffiti Reageren
Matiscus Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik vind ze niet echt lijken op echte neon ...Lijkt meer op een groot stuk graffiti Ik heb het wel gemaakt met echte afbeeldingen van neon. Reageren
Wauzie Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Idem, het lijkt meer een plaatje onder je auto dan op neon. Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 wauzie, als jij kun, misschien kun jij aan hem leren hoe moet echte neon lampen onder de auto's dan kan ie proberen maken he of een nieuwe tutorial openen he Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Idem, het lijkt meer een plaatje onder je auto dan op neon. Ik ga vandaag nog een versie maken. Een veel betere. Hoop ik. Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 wat denk jij van neon's 4lijnen voor elke kant te kleur en de rest geen de jouwe ziet er wel echter te opvallend, neon's zien rechthoekig uit en 4lijnen bij elke onderkanten en de rest niks Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ik ben al de ganse dag bezig met bouwen. En ik ben tot dat bekomen in adobe photoshop: Nieuwe Groene neon. Groene neon in gta Sa Wat vinden jullie ervan moet ik nog kleuren doen of vinden jullie hem niet goed? Bewerkt: 18 juli 2005 door Matiscus Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 ziet er al wat beter uit, en nu uittesten en screen van maken en daarna hier posten he ben wel benieuwd naar je verbeterde versie Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 ziet er al wat beter uit, en nu uittesten en screen van maken en daarna hier posten he ben wel benieuwd naar je verbeterde versie Voilà afbeelding staat erbij binnen een uurtje of 3 zal de mod wel volledig afzijn. Tips Bv kleuren zijn welkom. Reageren
SWYV Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 moeten die afbeelding opslaan als "BMP" ??? of mag ook als "GIF" afbeelding opslaan of niet? als ook op GIF kun gebruiken, probeer dan een screen dat elk 2 sec van kleuren te veranderen lijkt me heel cool Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 moeten die afbeelding opslaan als "BMP" ??? of mag ook als "GIF" afbeelding opslaan of niet?als ook op GIF kun gebruiken, probeer dan een screen dat elk 2 sec van kleuren te veranderen lijkt me heel cool Kan dat is proberen. In plaats van gewone neon. Neonpulse. Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ik ga men tweede versie in een nieuwe tread zetten! Bewerkt: 18 juli 2005 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.