Mr CJ Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Graag jullie mening over mijn eerste aangemaakte race http://socialclub.rockstargames.com/member/bartdw/games/gtav/jobs/job/AcwWpWoikU-5vRfI0KJReA Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 vind hem er op het eerste gezicht nogal warrig uit zien (heb hem dan ook nog niet gereden) Maar is het de bedoeling dat je zelf de weg zoekt?? Reageren
Mr CJ Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Nee, je rijdt van punt A --> B gewoon de weg volgen, en dan terug keren al spookrijdend. Zo paar keer heen en weer Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Hij ziet er idd heel warrig uit, ik hoop dat ik hem eens een keer kan spelen. Reageren
Mr CJ Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Het ziet er idd wel warrig uit. Maar dit komt omdat de checkpoints worden weergegeven in vogelvlucht. De checkpoints liggen op deze manier: (... = straat) 1......3........5.....7..6.........4........2...8 Je moet dus altijd heen en weer rijden, en soms tegen de stroom in Reageren
Hmmpff Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ziet er op het eerste gezicht vreemd uit, maar je kunt een race niet beoordelen als je hem alleen op een map ziet met hier en daar wat lijnen.. dus hopelijk krijg ik ook nog de kans om hem te spelen, lijkt me leuk om de zelfgemaakte races eens te testen Reageren
flavio1984 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Hoe kan je eigenlijk andermans' creaties spelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.