wrecklezzdj Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Sinds vandaag is die dan eindelijk online. De content creator. Het gaat hier om een beta versie, dat wil zeggen dat nog niet alles gebruikt kan worden. Wat zijn jullie ervaringen met de creator? Hebben jullie al iets gecreëerd? Post het hier. Mijn 1e race is inmiddels een feit. Wrecklezz driving is de naam van de race. Een race bergaf en bergop, die eindigt op een bergtop naast de legerbasis. Ik heb m 2 keer gereden met wat andere mensen. Dit ging zonder problemen:) Zodra ik weer tijd heb ga ik er zeker nog een paar bij maken. Veel plezier met de race, en natuurlijk de content creator! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 heb een leuke race gemaakt op de grooste berg van gta v Reageren
Mr CJ Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 dit is mijn race http://socialclub.rockstargames.com/member/bartdw/games/gtav/jobs/job/AcwWpWoikU-5vRfI0KJReA Reageren
GTAbubba Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 ik vind het niet leuk van R* dat je bij de start de auto's niet naast elkaar kan laten starten ipv achter elkaar Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Dit kan volgens mij wel toch? Weet niet of ze alle 8 of 16 naast elkaar kunnen. Maar je kunt wel het grid aanpassen. Volgens mij starten er bij mijn race 4 op een rij. Dus dan heb je 2 rijen van 4 ipv 4 rijen van 2:) Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Dit is mijn race: http://rsg.ms/1bUVmeK heb ik ff gauw in elkaar geflanst Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 ik vind het niet leuk van R* dat je bij de start de auto's niet naast elkaar kan laten starten ipv achter elkaar Dat kan wel nu heb je geloof ik 16x2 en dan kan naar 2x16, als ik me niet vergis of het andersom maar het kan wel. Reageren
norik Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ik heb een deathmatch gemaakt genaamd the Hunger Games er liggen alle melee wapens in het midden omgeven door crates en iedereen spawnt unarmed en even ver van de wapens het is de bedoeling om zo snel mogelijk de wapens in het midden te grijpen en iedereen van kant te maken,zoals in de gelijknamige en erop gebaseerde film/boek , ik heb er een uur aan gewerkt hopelijk vinden jullie hem leuk en proberen hem is Reageren
norik Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 http://rsg.ms/1bWwbIV Sorry ik zit op de gsm kan iemand aub dit plakken aan de vorige post ? Alvast bedankt Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 http://socialclub.rockstargames.com/member/tjarda1999/games/gtav/jobs/job/ksMxO3MNfU-GGC5KwDPltg mijn race ik vind hem nice zelf weten hoe je boven komt Reageren
ZeroJens Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 ik ben bezig maar heb net alle checkpoints gezet mr kan nu niks meer doen... Zelfs niet opslaan en alles is goed gedaan naam, beschrijving , ... Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 (bewerkt) ik ben bezig maar heb net alle checkpoints gezet mr kan nu niks meer doen... Zelfs niet opslaan en alles is goed gedaan naam, beschrijving , ... Heb je de map getest? Bewerkt: 11 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
ZeroJens Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Dit lukte niet want het was allemaal grijs mr ondertussen lukt het Reageren
S1LKW00D_ Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Vind het jammer dat je niet een soort triathlon kunt maken, bv een stuk racen, dan overstappen naar boot, en vandaaruit naar een vliegtuig oid. leek me wel wat.. Reageren
Venzio Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Vind het jammer dat je niet een soort triathlon kunt maken, bv een stuk racen, dan overstappen naar boot, en vandaaruit naar een vliegtuig oid. leek me wel wat.. Het is allemaal nog in beta en ik verwacht persoonlijk nog wel wat meer opties in een verdere fase. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.