GTA5VehicleFreak Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik hoop dat je er binnenkort ook survival mee kunt maken! Reageren
--Simon-- Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ik heb deze gisteravond in elkaar geknutseld Moet nog wel wat veranderen, maar met 16 man issie chaotisch leuk. Wel cool dat je gewoon geld en RP krijgt. Ik krijg 9k geld en 5k RP voor het winnen van mijn race http://i.imgur.com/IUgvwZX.png?1 Reageren
UberBug Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Hoe wordt overigens de aantal RP en geld wat je met deze creaties krijgt bepaald? en is dit nog te beinvloeden door bijvoorbeeld de moeilijkheidsgraad te verhogen? Reageren
--Simon-- Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Hoe wordt overigens de aantal RP en geld wat je met deze creaties krijgt bepaald? en is dit nog te beinvloeden door bijvoorbeeld de moeilijkheidsgraad te verhogen? Ik gok dat het bij races te maken heeft met de lengte van de baan en de tijd om hem te finishen. Mijn race is 3,7 mijl en duurt circa 7 minuten. De prijs voor 1ste was 8.750 $ en 5.000 RP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.