Jump to content

Kassi Smith - Experimental Poster

Recommended Posts

Geplaatst:

Beetje dood hier! Zal ik daar dan maar eens verandering in brengen?

Ik wilde eens iets buiten mijn comfortzone (signatures) doen en besloot een vintage poster te maken zoals veel obscure sixtiesbands die hadden. Denk bijvoorbeeld aan de stijl van The Velvet Underground. Als onderwerp heb ik het model Kassi Smith gebruikt - prachtige vrouw, en deze zwartwitfoto leende zich er goed voor. De poster is bewust zo korrelig en onscherp gemaakt, dit om de vibe meer te reconstrueren.

Reacties zijn van harte welkom.

BGhxdR0.png

Geplaatst:

Interessant ontwerp SIlverbyte! Ik vind het lekker grauw weergegeven, en strak in elkaar gezet. De achtergrond leent zich prima en de dame ook (leuk exemplaar trouwens, die Kassi) en die vingerafdruktexture maakt het geheel af. Ik zou d'r ook wel 'ns zo eentje in een meer psychedelische variant willen zien, snap je wat ik bedoel? :puh: Kortom: deze prima is gelukt.

Geplaatst:

Je ontwerp vind ik origineel, dit zie je niet vaak op het forum. Verder vind ik het vet dat je de ''noise'' in het design omhoog hebt gegooid, geeft het een lekker authentiek gevoel. Wat ik wel een beetje mis is het licht in het gezicht van Kassi, het oogt nu net ietsjes te grauw. Misschien dat je een brightness/contrast over haar heen moet gooien met de brightness net ietsjes hoger dan dat het nu is. Verder heb ik eigenlijk niks aan te merken op je design, maar dat komt misschien omdat ik niet helemaal thuis ben in dit soort design.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Tof idee!

zou alleen wat meer met de tekst spelen persoonlijk.

en je vingerprinttexture, zou ik verandere in een echter vingerprint, deze heeft alleen ronde vormen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...