JustDuco Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Wat vinden jullie er nu van dat je kan rennen in je huis? ik vind het geweldig! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 (bewerkt) Naja, het is wel handig om wat sneller te zijn, maar ik hoop dat ze net zoals in offline dat je eerst (ps3) vierkantje doet en dan rondje doet, en dat je dan valt. Dat hoop ik ooit! Bewerkt: 10 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Redwhite Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Naja, het is wel handig om wat sneller te zijn, maar ik hoop dat ze net zoals in offline dat je eerst (ps3) vierkantje doet en dan rondje doet, en dat je dan valt. Dat hoop ik ooit! Dat moet er echt in inderdaad. Ik zie het al voor me, met de hele clan tegelijk tegen muren springen, van bergen duikelen en dergelijke. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Erg handig inderdaad, eindelijk kun je snel naar je garage, snel andere kleren aan doen etc. Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Daar ben ik nog niet achter gekomen:) eigenlijk kom ik nooit in me appartement of garage. Als ik een auto nodig heb bel ik mijn mechanic, daar betaal ik hem tenslotte voor:) En schone kleren koop ik in de winkel:) Ik denk dat ik er pas weer binnen kom als de heists in 2014 eindelijk komen. Maar het is wel super dat je nu kan rennen thuis! Vond het wel vervelend dat het niet kon. Kan het ook in je garage? Reageren
ZeroJens Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Jup lukt ook in je garage Reageren
harry1985 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Eindelijk inderdaad, Reageren
JustDuco Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Daar ben ik nog niet achter gekomen:) eigenlijk kom ik nooit in me appartement of garage. Als ik een auto nodig heb bel ik mijn mechanic, daar betaal ik hem tenslotte voor:) En schone kleren koop ik in de winkel:) Ik denk dat ik er pas weer binnen kom als de heists in 2014 eindelijk komen. Maar het is wel super dat je nu kan rennen thuis! Vond het wel vervelend dat het niet kon. Kan het ook in je garage? ik heb nu de perfecte auto voor gta |Heists Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Dit topic lijkt me onnodig, er was een officieel topic voor de patch, waar dus ook over de verschillende verbeterde/nieuwe elementen gepraat kan worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.