BrokenTable Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik gebruik Avant (een schil om IE heen), ik weet dus eigenlijk niet wie momenteel mijn popups blokt: Avant of Google. Op de Googlebar staat rechts OPTIONS. Op tabbald Options staat accesoirers, daaronder Popup Blocker. Staat die aangevinkt? Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Je moet ervoor betalen Staat onder Buy Now. Download Trial. Reageren
Gino Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik gebruik Avant (een schil om IE heen), ik weet dus eigenlijk niet wie momenteel mijn popups blokt: Avant of Google.Op de Googlebar staat rechts OPTIONS. Op tabbald Options staat accesoirers, daaronder Popup Blocker. Staat die aangevinkt? ja hij staat aangevinkt maar ik zal panicware eens proberen Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Zit de PCM te lezen... beste PCM keuze: Webwasher 3.3 hmm.... ff proberen Reageren
zeemon Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ik denk dat je een beetje heel erg last hebt van spyware en/of spyware. Want als er pop-ups door blockers heen komen, zijn die pop-ups waarschijnlijk in je PC gaan zitten, je kunt hier op controleren met bijvoorbeeld Hitman...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.