Jump to content

GTA4 hangt na R* logo's intro


PatrickBateman

Recommended Posts

Na eindelijk aanschaf van een betere videokaart om GTA 4 goed te kunnen spelen, doet helaas het spel zelf het niet.

Ik heb de game normaal geinstalleerd (geen illegale download). Als ik hem opstart laat het spel 2 R* logo's zien en het logo van GTA 4 zelf, vervolgens gebeurd er daarna niks meer en staat er ook dat GTA 4 niet meer reageert.

Iemand dit ook gehad? Oplossingen graag!

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig geen mods geïnstalleerd? Deze zorgen er vaak voor dat het spel niet werkt. Welke versie hebben erop staan?

Nee geen mods want ik heb het spel nog nooit voor op de PC gespeeld, altijd Xbox. En aangezien consoles niet kunnen modden, zoals auto's toevoegen enzo, ging ik PC proberen. Heb ook geen idee welke versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Na eindelijk aanschaf van een betere videokaart om GTA 4 goed te kunnen spelen, doet helaas het spel zelf het niet.

Je zegt dat je een betere videokaart gekocht hebt, maar heb je na de installatie van de videokaart ook (de juiste) drivers geinstalleerd? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet, zal de patch dan even installeren.

Ja ik heb een betere videokaart, en met drivers bedoel je die CD die bij je kaart zit? Die heb ik geinstalleerd, heb voor de rest amper verstand van PC shit. (altijd console gaming)

Link to comment
Delen op andere websites

Club 3D Radeon HD 7750 DDR3. Kon helaas geen betere omdat bijna niks past in de kast die ik heb.

Welke versie van Windows draai je? Windows 7, Windows 8? 64 of 32 bits? Dan stuur ik je even een linkje van de juiste geüpdatete driver van AMD.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks! Hoo, als ik de link open van jou staat er 'Download Not Complete' blablabla.. ?

Door die nieuwste patch start mijn game helemaal niet meer op. Ik heb die dingen geinstalleerd, vervolgens kan ik alleen opstarten met het inloggen van je R* account, die typ ik goed in, daarna staat er dat hij fout is of er gebeurd niks...

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de drivers van je grafische kaart: ga naar deze website, selecteer Desktop Graphics -> Radeon HD Series -> Radeon HD 7xxx Series PCIe -> Windows 7 - 64 Bit. Daarna klik je op Display Results en download de bovenste Catalyst Software Suite. ;)

En voor het probleem na de nieuwste patch: probeer eens LaunchGTAIV.exe (in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) als administrator uit te voeren, en vertel eens exact wat er fout gaat? Krijg je een foutmelding? Sluit het gewoon af en gebeurt er niets? ...?

Probeer desnoods eens XLiveLess te installeren. Hoe je dat doet kan je hier vinden (maar dan met een ander doel).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...