KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Kan je je online mannetje veranderen bijv huidskleur Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 nee dan zal je n nieuw poppetje moeten maken helaas gaat daarmee ook je level verloren en zal je dus compleet overnieuw moeten beginnen enige dat je behoud is je geld Reageren
VFreak Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ja wel, dat kan. Je kan de melding krijgen of je het wil veranderen. Ik kon gister ook mijn character aanpassen Reageren
UberBug Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Een tijdje geleden kreeg je een melding (ik tenminste wel) van R* dat je eenmalig je "poppetje" kan veranderen. Gezien de melding lijkt het mij dat het hierna niet meer mogelijk is. Overigens, hierna ook niet meer geprobeerd. Reageren
harry1985 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Waarom heb je dan het poppetje niet in 1 keer goed gedaan. Zo heb ik dat ook gedaan. Reageren
JustDuco Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Kan je je online mannetje veranderen bijv huidskleur Gister bij de nieuwe update kon dat 1 keer Reageren
UberBug Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Mijn "poppetje" is in goede conditie en ziet er goed uit...niets meer aan doen..zou ik zeggen.. Reageren
JustDuco Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Mijn "poppetje" is in goede conditie en ziet er goed uit...niets meer aan doen..zou ik zeggen.. Mijn Vrouwtje heeft een lekker ass (P.S in Gta.) Reageren
UberBug Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Niet in de echte wereld, das nu jammer...voor jou....Hahaha Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 (bewerkt) Mijn "poppetje" is in goede conditie en ziet er goed uit...niets meer aan doen..zou ik zeggen.. Mijn Vrouwtje heeft een lekker ass (P.S in Gta.) bedoel je dat je vrouwtje in real life dan een dikke reet heeft??? LOL ... en natuurlijk heb ik de post hierboven niet gelezen :S Bewerkt: 11 december 2013 door Dragon__rage Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ik kreeg gisteren ook de melding en zat ook in het menu om mijn character aan te passen. Maar dat wilde ik helemaal niet. Ik heb werkelijk geen idee hoe het kan, maar ik kreeg deze optie toen ik de content creator beëindigde:o Reageren
UberBug Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Deze mogelijkheid is gelijktijdig met de update 1.07 gekomen en is al minimaal 1x eerder bij een update aangeboden. Heb je waarschijnlijk toch op de x gedrukt bij de vraag om je character aan te passen. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Deze mogelijkheid is gelijktijdig met de update 1.07 gekomen en is al minimaal 1x eerder bij een update aangeboden. Heb je waarschijnlijk toch op de x gedrukt bij de vraag om je character aan te passen. Dus zodra je de patch installeert, heb je de mogelijkheid om 1 malig je character veranderd terwijl alles opgeslagen blijft? Dan ga ik de mijne veranderen voor een vrouwtje Reageren
Together Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Maar als ik mijn character verander. Heb ik dan nog dezelfde rank etc? Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Lijkt mij wel. Je past m aan een kiest geen nieuwe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.