Jump to content

poppetje

KL_SHOOTER_KL

Recommended Posts

Geplaatst:

nee

dan zal je n nieuw poppetje moeten maken

helaas gaat daarmee ook je level verloren en zal je dus compleet overnieuw moeten beginnen

enige dat je behoud is je geld

Geplaatst:

Een tijdje geleden kreeg je een melding (ik tenminste wel) van R* dat je eenmalig je "poppetje" kan veranderen.

Gezien de melding lijkt het mij dat het hierna niet meer mogelijk is. Overigens, hierna ook niet meer geprobeerd.

Geplaatst:
Mijn "poppetje" is in goede conditie en ziet er goed uit...niets meer aan doen..zou ik zeggen.. 8)

Mijn Vrouwtje heeft een lekker ass (P.S in Gta.)

Geplaatst: (bewerkt)
Mijn "poppetje" is in goede conditie en ziet er goed uit...niets meer aan doen..zou ik zeggen.. 8)

Mijn Vrouwtje heeft een lekker ass (P.S in Gta.)

bedoel je dat je vrouwtje in real life dan een dikke reet heeft??? LOL ;)

... en natuurlijk heb ik de post hierboven niet gelezen :S :muur:

Bewerkt: door Dragon__rage
Geplaatst:

Ik kreeg gisteren ook de melding en zat ook in het menu om mijn character aan te passen. Maar dat wilde ik helemaal niet. Ik heb werkelijk geen idee hoe het kan, maar ik kreeg deze optie toen ik de content creator beëindigde:o

Geplaatst:

Deze mogelijkheid is gelijktijdig met de update 1.07 gekomen en is al minimaal 1x eerder bij een update aangeboden.

Heb je waarschijnlijk toch op de x gedrukt bij de vraag om je character aan te passen.

Geplaatst:

Deze mogelijkheid is gelijktijdig met de update 1.07 gekomen en is al minimaal 1x eerder bij een update aangeboden.

Heb je waarschijnlijk toch op de x gedrukt bij de vraag om je character aan te passen.

Dus zodra je de patch installeert, heb je de mogelijkheid om 1 malig je character veranderd terwijl alles opgeslagen blijft? Dan ga ik de mijne veranderen voor een vrouwtje :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...