Jump to content

poppetje

KL_SHOOTER_KL

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar als ik mijn character verander. Heb ik dan nog dezelfde rank etc?

Lijkt mij wel. Je past m aan een kiest geen nieuwe.

Met zekerheid is dit Ja.

Van R* krijg je de mogelijkheid om eenmalig - naar het downloaden van de update 1.07 [43mb] - je character aan te passen. Dit is dus niet verplicht en als je tevreden bent met je huidige dan kan je deze mogelijkheid overslaan.

Hierna load de game verder en is er - buiten je character om - niets aangaande je rank en bankrekening e.d. veranderd.

Wel uiteraard de punten die R* in de update hebben veranderd/toegevoegd. Klik >>>HIER<<<voor alle (30)punten aangaande deze update.

Geplaatst:

Ik heb sinds vandaag weer gta gespeeld en patch 1.07 gedownload en had geen enkele mogelijkheid mijn character te veranderen.. Of moet je er iets specicaals voor doen?

Geplaatst:

Ik kreeg die melding wel en heb mn character veranderd, toen ik het goed genoeg vond en verder ging naar het spel, was er niets veranderd/verwijderd van mn lvl, spullen of cash, maw het is veilig als je de melding krijgt en het accepteerd:P

Geplaatst:

Als het goed is hoor je vooraf dat je begint met een sessie de mogelijkheid te krijgen om je character te veranderen.

Geplaatst:

Nogmaals een nieuwe sessie opgestart, 2e keer dus, maar kreeg geen enkele melding.. Heb ik nog steeds niet de mogelijkheid om vrouwelijk te worden :cry:

Geplaatst:

Dit vroeg ik me dus ook al af of dit kon. Die melding heeft m'n vader gekregen en heeft hem geskipt, helaas :-(

Geplaatst:

hoi ik heb een vraag over gta 5 op playstation 3

ik wil online gaan en maak dan een karakter aan enz nou dan staat er save&contenue dan druk ik daar op

voer ik een naam in die ik wil krijg ik dit tezien ( this name contains profane or off-limits text )

wat bedoelen ze daar mee of wat moet ik doen help me dankje gr jentje

Geplaatst:

Dan heb je waarschijnlijk wat tekens gebruikt die niet toegestaan zijn (denk aan streepjes of tekens?) of een naam genomen die niet toegestaan is met bijvoorbeeld scheldwoorden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...