UberBug Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Maar als ik mijn character verander. Heb ik dan nog dezelfde rank etc? Lijkt mij wel. Je past m aan een kiest geen nieuwe. Met zekerheid is dit Ja. Van R* krijg je de mogelijkheid om eenmalig - naar het downloaden van de update 1.07 [43mb] - je character aan te passen. Dit is dus niet verplicht en als je tevreden bent met je huidige dan kan je deze mogelijkheid overslaan. Hierna load de game verder en is er - buiten je character om - niets aangaande je rank en bankrekening e.d. veranderd. Wel uiteraard de punten die R* in de update hebben veranderd/toegevoegd. Klik >>>HIER<<<voor alle (30)punten aangaande deze update. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik heb sinds vandaag weer gta gespeeld en patch 1.07 gedownload en had geen enkele mogelijkheid mijn character te veranderen.. Of moet je er iets specicaals voor doen? Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik kreeg die melding wel en heb mn character veranderd, toen ik het goed genoeg vond en verder ging naar het spel, was er niets veranderd/verwijderd van mn lvl, spullen of cash, maw het is veilig als je de melding krijgt en het accepteerd:P Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Als het goed is hoor je vooraf dat je begint met een sessie de mogelijkheid te krijgen om je character te veranderen. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Nogmaals een nieuwe sessie opgestart, 2e keer dus, maar kreeg geen enkele melding.. Heb ik nog steeds niet de mogelijkheid om vrouwelijk te worden Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Dit vroeg ik me dus ook al af of dit kon. Die melding heeft m'n vader gekregen en heeft hem geskipt, helaas Reageren
jentje076 Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 hoi ik heb een vraag over gta 5 op playstation 3 ik wil online gaan en maak dan een karakter aan enz nou dan staat er save&contenue dan druk ik daar op voer ik een naam in die ik wil krijg ik dit tezien ( this name contains profane or off-limits text ) wat bedoelen ze daar mee of wat moet ik doen help me dankje gr jentje Reageren
Venzio Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Dan heb je waarschijnlijk wat tekens gebruikt die niet toegestaan zijn (denk aan streepjes of tekens?) of een naam genomen die niet toegestaan is met bijvoorbeeld scheldwoorden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.