Jump to content

Irritante Werkbalk :@

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze Rotwerkba;l krijg ik niet weg :angry:

als ik bij beeld en dan werkbalken doe staat hij niet aangegeven dus mijn vraag is hoe krijg ik dat klote ding weg ?

Geplaatst:

al eens geprobeerd op

"rechtermuis knop drukken => "delete" klikken? ik weet niet of dat bij die ook zo is want vroeger had ik ook zoiets werkbalk en opeens is die weg

Geplaatst:

Dat komt omdat je waarschijnlijk MSN Plus of software geinstalleerd hebt die dat toevoegd. Volgens mij zit het bij MSN Plus. Gewoon ff removen, dan weer installeren en bij de installatie die bar uitvinken, zodat je geen sponsors krijgt.

Geplaatst:

1 Doe wat Stino zegt (Configuratiescherm ---> Software ---> Zoek de naam van de werkbalk --->Verwijderen)

2 Verwijder de map waar het in staat

3 Mocht het door syware komen, gebruik dan een spyware killer

Geplaatst:

of als je klikt op msn plus deinstaleren dan kun je er ook voor kiezen al het reclame materiaal te verwijderen (die werkbalk en de overvolle favorite enz.) dat gaat sneller :D

Geplaatst:
of als je klikt op msn plus deinstaleren dan kun je er ook voor kiezen al het reclame materiaal te verwijderen (die werkbalk en de overvolle favorite enz.) dat gaat sneller :D

Dat had je dan gelijk moeten doen bij de installatie.

Geplaatst: (bewerkt)
Dat had je dan gelijk moeten doen bij de installatie.

Dan uninstall je hem en dan installeer je hem toch. Dat maakt niet zo veel verschil.

@ Mathiz: Dat zei ik ook al...

Bewerkt: door MClaw
Geplaatst:

Ik had eerst de reclame verwijdert en toen deed hij het niet ..

nu heb ik msn plus helemaal verwijdert maar nu zit hij er nog steeds :(

Geplaatst:

Ik had dezelfde balk een tijd geleden...

Het is een balk van een spyware site...

Hoe kwam het ?

Nou ik wilde eigenlijk naar een andere site gaan

Maar tikte het verkeerd in, werd dus doorgelinkt

naar de spyware site, en opeens toe ik aan het gamen was

stond die balk er, de enige oplossing was

je PC formatteren, dat had ik gedaad, en weg is hij...

Ik weet dat het vervelend is, maar als je die balk

lang houdt dan ga je ook pop - ups krijgen (zomaar

maakt niet uit op welke site je bent)

Ik raadt dus aan je PC te formatteren.

Groet,

Koos Oudshoorn

Geplaatst:
[..]

@ Mathiz: Dat zei ik ook al...

nee jij zij helemaal verwijderren en opnoieuw instaleren maar bij lukte hed door aleen de reclame te verwijderren met de deinstalatie en hoevde hem niet opnieuw te instaleren

Geplaatst:

Deze had ik ook, gewoon met de rechtermuisknop op de balk klikken, help, en dan staat er disable interface toolbar..Ik werrt niet zeker of dat de naam was maar zoiets was het wel.

Ik heb hem nu niet meer, succes!

Geplaatst:

Download is Spybot S&D.

Dit programma vind spyware en haalt het weg.

Zover ik weet is dit het beste programma aangezien het geen commercieele belangen heeft met spyware makers heeft (wat wel gebeurde met andere tools waardoor sommige spyware expres niet werd gevonden).

Ook wat helpt is Firefox gebruiken. Ten eerste bevat het minder fouten zoals in IE. Ten tweede is het minder spyware gevoelig. en de belangrijkste reden is dat GTAgames.nl er dan nog iets beter uit ziet.

Dus download Firefox op: Mozilla.org

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...