Jump to content

Irritante Werkbalk :@

Recommended Posts

Geplaatst:

moet er dan niet heel veel dingen veranderen als ik die heb gedownload ?

allemaal instellingen wijzigen ?

PS kan je een screenie geven omdat het er dan mooier uitziet ? :rolleyes:

Geplaatst:
moet er dan niet heel veel dingen veranderen als ik die heb gedownload ?

allemaal instellingen wijzigen ?

PS kan je een screenie geven omdat het er dan mooier uitziet ? :rolleyes:

Nee, Je kan gewoon aanklikken instellingen van IE overnemen en je bent klaar.

Je kan het beste gewoon zelf testen. Het is gratis en het is zoals vele zeggen een van de beste browsers die er is.

Geplaatst:

Ik krijg ook veel negatieve dingen over firefox te horen.

Dat PHP-sites het niet goed doen ensow... kheb t verder nooit geprobeert.

Maja mij maakt nie uit internet explorer is ook wel goe :) en gtaforum.nl zie k ook wel goed ;)

Geplaatst:

Een PHP-pagina wordt op de server omgezet naar HTML en dan pas naar je browser gestuurd, ik kan me zo 1-2-3 geen voorstelling maken bij het feit dat FF daar problemen mee zou hebben.

Download is Spybot S&D. Zover ik weet is dit het beste programma aangezien het geen commercieele belangen heeft met spyware makers heeft (wat wel gebeurde met andere tools waardoor sommige spyware expres niet werd gevonden).

Uit tests kwam naar voren dat Antisoyware van Microsoft het meeste wist te vinden. Geen idee overigens of Spybot S&D in de test zat. Misschien een optie om ze samen te draaiien.

Ook wat helpt is Firefox gebruiken. Ten eerste bevat het minder fouten zoals in IE. Ten tweede is het minder spyware gevoelig. en de belangrijkste reden is dat GTAgames.nl er dan nog iets beter uit ziet.

Alleen zijn er ook genoeg sites die niet of niet goed werken in FF.

Geplaatst:
Download is Spybot S&D.

Dit programma vind spyware en haalt het weg.

Zover ik weet is dit het beste programma aangezien het geen commercieele belangen heeft met spyware makers heeft (wat wel gebeurde met andere tools waardoor sommige spyware expres niet werd gevonden).

Ook wat helpt is Firefox gebruiken. Ten eerste bevat het minder fouten zoals in IE. Ten tweede is het minder spyware gevoelig. en de belangrijkste reden is dat GTAgames.nl er dan nog iets beter uit ziet.

Dus download Firefox op: Mozilla.org

He nu je het zegt zie ik het is GTAGames op firefox ondworpen???

Geplaatst: (bewerkt)
Ik krijg ook veel negatieve dingen over firefox te horen.

Maja mij maakt nie uit internet explorer is ook wel goe :) en gtaforum.nl zie k ook wel goed ;)

mja That's Me Enzo andere HTML shit zit er niet uit in FF maar veder ruleerd het wel hoor

Sorry dubbelpost

Bewerkt: door T@rget

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...