Jump to content

Kerstmis 2013


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik merk wel dat het elk jaar lastiger is om keuzes te maken, er zijn steeds meer mensen waar ik 'beloftes' aanmaak maar ik heb maar twee dagen.. :( Ik vier eerste kerstdag samen met mijn vader, stiefmoeder, broer en schoonzus en tweede kerstdag zal meer een 'relaxed' dagje zijn aangezien ik om half 10 met het vliegtuig naar Londen vertrek! (lekker een potje darten kijken op 'derde kerstdag' die wij tegenwoordig hebben :7)

Wij doen ook vaak de cadeaus met Kerstmis maar dit jaar is het geen verassing meer dus.. :puh: (darten kijken)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tweetal drukke kerstdagen.

1e kerstdag: Op deze dag staan een aantal verjaardagen op de planning, allereerst ben ikzelf natuurlijk jarig, daarnaast zijn mijn oom en zijn zoontje jarig. 'S avonds waarschijnlijk gourmetten/uit eten.

2e kerstdag: Op deze dag ben ik naar mijn stief familie in Arnhem, waarschijnlijk uit eten of iets dergelijks. Dan uiteindelijk de avond weer de nachtdienst in.

Overigens zijn alle dagen rondom kerst altijd druk bij ons, altijd verjaardagen/uitjes.

Link to comment
Delen op andere websites

1e kerstdag: Op deze dag staan een aantal verjaardagen op de planning, allereerst ben ikzelf natuurlijk jarig, daarnaast zijn mijn oom en zijn zoontje jarig. 'S avonds waarschijnlijk gourmetten/uit eten.

Aha, jij was een kerstcadeau! :D

Lijkt me best apart op zo'n dag jarig zijn. Vier je half kerst, half je verjaardag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dan in Oostenrijk. We vieren het nooit heel erg. Ik denk dat we wel uit eten gaan.

Ik ben jaloers... Want zeg nou zelf: Mooier kerst kan toch niet?!?

Het lijkt me ook wel geniaal om kerst in zwemkleding te vieren, dus in een warm land als Australië. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt zwaar schijt aan Kerstmis en alle andere feestdagen van die periode. Het heeft imo weinig zin om die dagen door te brengen met familie die je anders bijna nooit ziet, wat bij mij dus veelal het geval is. Maar ach, ik zit in de blok, dus ik heb een excuus om de meeste familiemeetings te skippen. Waar ik me nog het meest aan erger aan de feestdagen is het eten, echt. Geef mij gewoon een lekker pak friet van de frituur met een frikandel en wat stoofvlees als het dan toch feestelijk moet zijn, die chique bucht komt me op voorhand al de strot uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kerstavond, gaan we naar mijn schoonouders heen, pakjes avond hehe, 1e kerstdag gaan we lekker gourmetten bij mijn broer en zijn dochter, 2e kerstdag komt mijn zwager, eventueel gamen overdag, s'avonds naar e bios heen, the hobbit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt zwaar schijt aan Kerstmis en alle andere feestdagen van die periode. Het heeft imo weinig zin om die dagen door te brengen met familie die je anders bijna nooit ziet, wat bij mij dus veelal het geval is. Maar ach, ik zit in de blok, dus ik heb een excuus om de meeste familiemeetings te skippen. Waar ik me nog het meest aan erger aan de feestdagen is het eten, echt. Geef mij gewoon een lekker pak friet van de frituur met een frikandel en wat stoofvlees als het dan toch feestelijk moet zijn, die chique bucht komt me op voorhand al de strot uit. :7

Niet zo negatief joh.. Toch hardstikke leuk al die warmte in de koude wintermaanden.

Ik ga gezellig een kerstdagje weg met een vriend. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben jaloers... Want zeg nou zelf: Mooier kerst kan toch niet?!?

Het lijkt me ook wel geniaal om kerst in zwemkleding te vieren, dus in een warm land als Australië. puh2.gif

Pff... Stop eens :cry:

Ik zit al een ruime 5 minuten te dromen. Mooier kerst kan dus wel. :clown: Heerlijk lijkt me dat nu: Een heerlijk warm strandje aan de kust van Adelade. :roll:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Zal tijdens Kerstnacht wel moeten drummen, en daarna gaan we vermoedelijk traditiegetrouw even nazitten bij mijn zus haar gezin.

Op Eerste Kerstdag zal er niet veel soeps gebeuren, dus dat wordt waarschijnlijk een lui dagje, eten doen we waarschijnlijk (lekker makkelijk) in een restaurant. Tweede Kerstdag wordt wat drukker: mijn beide zussen (+aanhang) zullen dan waarschijnlijk thuis komen, evenals m'n opa en m'n oma. Dat wordt dus een soort kerstdiner.

Heb er wel zin in, Kerst vind ik altijd een gezellige en warme tijd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...