PatrickBateman Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Zoals het onderwerptitel al zegt, mijn pc leest af en toe cd's die ik erin doe. Je hoort dan dat hij hem leest en dan ineens valt ie 'weg' met zo'n 'down' geluidje, en af en toe doet hij het even voor 5-15 minuten. Hoe kan dit?! En hoe te fixen natuurlijk... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Het probleem ligt waarschijnlijk bij je disc drive. Je zou deze kunnen vervangen, en als het voor games is een no-cd file downloaden Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Het is voor games ja... GTA SA las hij laatst nog perfect. GTA 4 helaas met problemen, maar aan de cd kan het gewoon niet liggen die is gloedje nieuw. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Dan is het het beste om een no-cd patch te downloaden op t internet en daarna je cd drive (Dat ding die de CD leest) er uit te halen en er mee naar een computerzaak gaan. Dan kan je nog even spelen zonder CD Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Even openmaken en kijken of de stroom- en SATA kabels goed vastzitten. Anders gewoon een nieuwe drive kopen. Een gewone DVD brander heb je al voor nog geen 20 euro. In een computerzaak ben je hetzelfde bedrag kwijt voor enkel een diagnose. Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Gefixt! Kabels zaten inderdaad wat losjes door dat ik toen mijn kast moest ophalen voor de nieuwe videokaart. Reageren
VFreak Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Doet gta iv het nog steeds niet goed? of heb je het nog niet geprobeerd? Als gta iv het nog niet doet ligt het aan de disc drive, heb ik ook gehad dat gta iv niet werkte op de disc drive (af en toe dan) Reageren
Sublime Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Ik heb dat probleem ook, maar bij mij ligt het volgens mij aan de DVD/bluray lezer. De lezer in mijn laptop en een computer willen niet altijd goed werken. Erg irritant :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.