Rinaldootje Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 (bewerkt) Metal Gear Solid 5 Ontwikkelaar: Konami Uitgever: KonamiGenre: Actie, StealthPlatform: Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox OneAantal spelers: Singleplayer en multiplayer(The Phantom pain)Release: 20 Maart, 2014 (Ground Zeroes) 2014 (The Phantom Pain) Demo:Metal Gear Solid: Grounds Zeroes zal dienen als een soort van Demo voor The phantom pain, in de vorm van een op zich zelf staande game. Trailers/Gameplay footage: Ground Zeroes (Trailer) Ground Zeroes (Gameplay) http://www.youtube.com/watch?v=Z3t0czq8_V0 The Phantom Pain (Trailer) The phantom pain (trailer/Gameplay) Metal Gear Solid V: The Phantom pain (en Ground Zeroes) is het nieuwe en opkomende deel in de populaire Metal Gear solid series van Konami. In Metal gear solid: V speel jij als Naked Snake (Big Boss), waar je eerder al als speelde in Metal Gear, Metal gear 2: Solid Snake, Metal Gear solid 3: Snake Eater, Metal Gear solid: Peace walker. Metal Gear Solid V: ground zeroes en Metal Gear solid V: The phantom pain zijn beide onderdeel van hetzelfde spel. Met als enige verschil. Ground Zeroes komt eerder uit dan The phantom pain, En zal appart te spelen zijn. Het verhal Van Ground Zeroes speelt zich 9 jaar af voor The Phantom pain. Dit spel, Of eigenlijk deze spellen staan al hoog op mijn lijstje van 2014, Ben al sinds het begin een groot Metal Gear Solid fan, en kan dan ook niet wachten tot het volgende deel. Zijn er andere forum gebruikers naast mij die al staan te springen op het volgende deel van de Metal Gear Solid reeks? Bewerkt: 28 december 2013 door Rinaldootje Reageren
S1LKW00D_ Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Heb sinds kort de PS3, en heb me al Guns of Patriots gekocht. vind het een geweldig spel Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 maart 2016 Rapport Geplaatst: 17 maart 2016 Flinke korting in de PSN-store, dus ik zal m zo binnenhengelen (Voor mn rappport ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.