Rutger. Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 (bewerkt) Ik begin, dan start ezra er een, dan iamcrazybrian, en nu jij... Pff.. Hipster Bewerkt: 12 december 2013 door ZaroX
3L1077 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Niemand die DonalDuco voorstelt?
JustDuco Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Wat moet iedereen de laatste tijd toch met youtube? Ik begin, dan start ezra er een, dan iamcrazybrian, en nu jij... Pff.. Niet omdat jij er eentje hebt ofzo wil ik er een (Ps. Ken je niet eens.) maar mijn andere channel is geclosed door youtube vanwege copyright. Niemand die DonalDuco voorstelt? schitterende naam haha.>>> Door SpacyColours: En weer een dubbelpost samengevoegd, check zo even je PB-inbox.<<<
Venzio Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Wat moet iedereen de laatste tijd toch met youtube? Ik begin, dan start ezra er een, dan iamcrazybrian, en nu jij... Pff.. Jij begint? Ik geloof dat een groot deel hier allemaal een YouTube account heeft -en dus een channel- en ik geloof dat er meer dan een aantal miljoenen (tientallen? honderden?) channels zijn die ook iets geupload hebben..
JustDuco Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Wat moet iedereen de laatste tijd toch met youtube? Ik begin, dan start ezra er een, dan iamcrazybrian, en nu jij... Pff.. Jij begint? Ik geloof dat een groot deel hier allemaal een YouTube account heeft -en dus een channel- en ik geloof dat er meer dan een aantal miljoenen (tientallen? honderden?) channels zijn die ook iets geupload hebben.. Dankjewel Venzio voor deze wijze woorden. Hij probbert de eer opzich te schuiven (Ps er is geen eer.) heb mijn channel aangemaakt. Topic mag slotje. Bedankt mensen.
Recommended Posts