Ezra24rct3 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Hey, Ik kan me herinneren dat ik ook GTA:VC heb gedownload en gespeeld voor een bepaalde tijd op een I-device. Hij was gratis. Klopt dit of denk ik niet helemaal recht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Heb je het illegaal gedownload of gekocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDuco Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Heb je het illegaal gedownload of gekocht? Waarom kopen als het ook gratis kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 (bewerkt) Nee, ik heb nooit een jailbroken I-Device gehad. Ik had hem echt uit de App-store... Bewerkt: 12 december 2013 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Maybe was het toen gratis? voor heel even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Heb je het illegaal gedownload of gekocht? Waarom kopen als het ook gratis kan? Wij mogen namelijk geen ondersteuning aanbieden voor illegaal gedownloaden producten. Maar Ezra heeft als het goed is hem gewoon uit de App-store. Vreemd dat hij gratis was.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Kan het zijn dat je hem eerder al hebt aangeschaft? Apps die je namelijk eerder (op andere apparaten ) hebt aan geschaft kan je oneindig gratis opnieuw downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Nee, want ik weet dat ik een ww. moest invoeren, wat bij al aangeschafte dingen niet hoeft... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Ik geloof dat dat pas sinds de wat nieuwere iOS versies is. Ik heb het zelf nog niet gezien dat Vice City gratis is/was en het lijkt me ook zeer vreemd maar een aanbieding van € 0,79 is al wel geweest, dat is toch ook niks voor een spel als Vice City of III? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.