dionkoffie Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Net even naar gamemania gereden om de nieuwe PU te halen. Net lees ik wat interessants. Er is iets uitgelekt van rockstar waarin ze zeggen 'Currently workin on next version of a famous IP'. Nu gta 5 een maandje op 2 uit is, heeft het best veel kans dat het op de next gen komt. Mischien komen er nieuwe games van rockstar= (rdr 2, bully 2, max pane 4 enz) De lek kwam van een mederwerker van rockstar (Doron feinstein). Hier het volledige artikel: Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Hmmm, gaat dus tussen GTA V en Red Dead III Tsja .... dan hoop ik toch op die laatste om eerlijk te zijn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Als we kijken naar het plaatje aan de rechter kant, dan zie je dat hij werkt bij R* New England dus ik denk dat het een nieuwe Bully word. Reageren
Joriz Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Dit was al eerder door fans gezegd. Take Two Interactive werkt nu maar liefst aan 10 next-gen titels van nieuwe en bekende serie namen. Hoe veel spellen Rockstar Games hiervan maakt is niet bekend, ook of dit om een GTA gaat is niet bekend. Het CV van de beste man bevestigd alleen maar wat we officieel al weten. Je kan beter in de gamebestanden van GTA5 duiken en daar kijken naar de verwijzingen naar next-gen apparaten. Daar is in het verleden al meer discussie en speculatie over geweest. Maar komend jaar staat er zeker wat dus op het programma, maar om welke titels dit gaat is alleen maar gissen (Agent?) Reageren
dionkoffie Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ben heel erg beniewd. Ik gok dat er een nieuwe midnight club kom omdat de laatste kwam uit in 2009???? in het artikel op de volgende bladzijde stond iets over een waarschuwing over de gta 5 pc versie. dat het dikke virus is enzo Reageren
--Simon-- Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ben heel erg beniewd. Ik gok dat er een nieuwe midnight club kom omdat de laatste kwam uit in 2009???? in het artikel op de volgende bladzijde stond iets over een waarschuwing over de gta 5 pc versie. dat het dikke virus is enzo Ja, ze hadden een maandje geleden een PC download van 13 Gb. Dat bleek uiteindelijk 13 Gb aan virussen / malware en spam te zijn. Ik hoop persoonlijk op een vervolg van Bully. Ik ben zelf totaal geen fan van Red Dead Redemption Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ik hoop dat ze nu eens Agent uitbrengen op de PS4, ik gok zo het einde van 2014, zo rond november/december. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Het blijft natuurlijk speculeren en de procenten die ze aangeven bij elk spel hoeven natuurlijk niet zo te zijn. Een vervolg op Red Dead Redemption en L.A. Noire zou ik sowieso wel naar uit kijken. Dit waren twee fantastische spellen en heb ze dan ook met veel plezier gespeeld. Een volledig nieuwe GTA waar we niet weer vijf jaar op hoeven te wachten juich ik dan al helemaal toe. Ondank het feit dat een langere ontwikkelingsperiode het spel natuurlijk alleen maar ten goede komt. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Het blijft natuurlijk speculeren en de procenten die ze aangeven bij elk spel hoeven natuurlijk niet zo te zijn. Een vervolg op Red Dead Redemption en L.A. Noire zou ik sowieso wel naar uit kijken. Dit waren twee fantastische spellen en heb ze dan ook met veel plezier gespeeld. Een volledig nieuwe GTA waar we niet weer vijf jaar op hoeven te wachten juich ik dan al helemaal toe. Ondank het feit dat een langere ontwikkelingsperiode het spel natuurlijk alleen maar ten goede komt. Ik hoorde ergens dat het maken van games veel makkelijker is geworden op de ps4. Dus mischien kunnen ze dan wat meer. er zijn al 2 gta's (met de dcl's niet meegerekend) op dezelfde console uitgekomen. Een nieuwe gta (of 5) op next gen zal geweldig worden. Die procenten hebben ze idd zelf verzonnen. ze hebben gekeken naar of het handig is om een nieuwe deel van het spel uit te geven enz. Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Ik hoop net zoals Kenny-Petrovic op een vervolg van L.A. Noire of Red Dead Redemption, al is de kans voor een nieuwe L.A. Noire best klein aangezien Team Bondi (makers van Noire) werken aan een nieuwe game met als setting Japan of China in de jaren 30', dacht ik. Heb verder geen behoefte aan een nieuwe Bully. Ik snap trouwens niet dat PU heeft staan in hun blad dat Team Bondi er niet meer is.. ze zijn er nog gewoon. Bewerkt: 13 december 2013 door PatrickBateman Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 (bewerkt) Mijn gedachten over de door PU genoemde games: GTA V - Zal er uiteindelijk wel komen, al is het alleen maar om GTA-Online 'n langer leven te geven. Het lijkt mij namelijk dat dit nodig is om toekomste (next gen) GTA's toe te voegen aan ... (75%) Red Dead III - Deze zit er gewoon aan te komen. Er zijn al meerdere artikelen verschenen waarin R* aangeeft deze franchise naast GTA uit te willen bouwen. Het succes van deel 2 en zelfs van z'n DLC doet mij zelfs vermoeden dat er ook nog weleens 'n Red Dead-Online bij zou kunnen komen. (99%) Bully 2 - Bully 1 nooit gespeeld, maar gezien het huidige politieke klimaat rondom pesten (op school) denk ik niet dat R* zich hier nogmaals aan gaat wagen. Toch .... met R* weet je het nooit, die doen wel meer shockerends puur omdat het kan. (50%) Max Payne 4 - Slechts deel 2 gespeeld en tot de conclusie gekomen dat Max Payne "not my cup of tea" is. Echter zijn er genoeg mensen die dit wel 'n topserie vinden. Het zou dus zomaar kunnen. Veel zal afhangen of die tegenvallende verkoopcijfers idd zo tegenvallend waren. (50%) Midnight Club 2 - Deel 1 was leuk, maar .... nu ook weer niet zo leuk. Met concurentie van betere arcade racers als Grid en Need For Speed, of echte racesims als Gran Turismo en Forza denk ik niet dat hier veel eer te behalen valt, die markt is vergeven. (25%) LA Noir 2 - Deel 1 was fantastisch, vernieuwend en deed eenieder versteld staan. Echter zie ik niet hoe ze ('n toch eigenlijk doodsaaie game) nogmaals willen gaan slijten. Een andere setting is iig niet genoeg om mij over de streep te trekken. (25%) Manhunt 3 - Ook nooit gespeeld, en volgens wat ik gehoord heb ook niets aan gemist. Deze serie had, zover ik begreep, alleen bestaansrecht dankzij de controverse die het teweegbracht. Dat lijkt mij echter niet genoeg om met 'n 3e deel te komen. (1%) En dan nog eentje die niet in het lijstje van PU voorkomt maar eigenlijk niet mag ontbreken: Agent - Niemand weet precies wat men hiervan moet/mag verwachten en of we hem uberhaupt kunnen verwachten. Maar gezien de vraag die er nu al naar is en de tijd dat men er al mee bezig is verwacht ik wel dat deze er nu eindelijk aankomt. (99%) Bewerkt: 14 december 2013 door FcUtreg4Life Reageren
--Simon-- Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Bully 2 - Bully 1 nooit gespeeld, maar gezien het huidige politieke klimaat rondom pesten (op school) denk ik niet dat R* zich hier nogmaals aan gaat wagen. Toch .... met R* weet je het nooit, die doen wel meer shockerends puur omdat het kan. (50%) Beetje rare beredenering om een game niet te maken. In Amerika alleen worden er gemiddeld 40 moorden per dag gepleegd dus ik zou zeggen dat criminaliteit een veel groter probleem is. GTA is nog wel steeds één van de meest succesvolle gameseries. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 17 december 2013 Rapport Geplaatst: 17 december 2013 Hoezo? Ik weet nu al dat ALS ze idd met Bully 2 gaan komen, dat er direct 'n hetze tegen gestart wordt. Nu werkt dat in veel gevallen uiteraard averechts en maakt het 'n game alleen maar groter, maar ik denk niet dat dit voor Bully ook opgaat en ik denk dat ze dat bij R* ook wel inzien. Maar we zullen zien, ik kan er zomaar naastzitten. Het is uiteindelijk ook maar 'n gevoel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.