Foreigner97 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2013 Eindelijk is het zover! Sinds vandaag is GTA San Andreas te downloaden voor op je iPhone, iPod en iPad, en binnenkort zullen ook gebruikers met andere besturingssystemen dan iOS het spel kunnen downloaden op hun smartphone en/of tablet. Ondanks het feit dat GTA San Andreas niet de eerste GTA is die uitkomt voor de kleine(re) schermen, zal het vast een interessante ervaring zijn om dit spel op deze platforms (opnieuw) te spelen. En dat is precies waar dit topic over gaat: wat is jouw ervaring met deze nieuwe versie van San Andreas? Zijn de missies te doen (ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar het verloop van Life's a Beach of Interdiction)? Hoe is de besturing? Is het het kopen waard? Dit is de plaats om over dergelijke zaken te discussiëren! N.B.: Eventuele problemen met betrekking tot missies of deze versie op zich verdienen een eigen topic en worden dus niet besproken in dit topic. Tevens kun je WikiGTA raadplegen voor problemen in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Heel leuk en mooi gedaan! Alleen heb ik meteen de controls van het fietsen veranderd naar gewoon dat rondje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Bij mij crasht het spel al nog voordat ik in Grove Street kom... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Bij mij crasht het spel al nog voordat ik in Grove Street kom... 6 euros gone with the wind... Was het het waard? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Bij mij crasht het spel al nog voordat ik in Grove Street kom... Nee, geen last van. Ik heb net succes vol de eerste missie gedaan. Heb je andere dingen gesloten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Ik hoop dat ik hem vanavond kan downloaden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Wel leuk dat het nu ook op de telefoon speelbaar is. Maar ik haf liever gehoopt op een Port naar de Playstation Vita. Of een San andreas Stories misschien? Ik vindt zelf de controlls op de telefoon afschuwelijk soms. In het begin is het spelen nog wel fijn. maar zodra je eventjes hebt gespeelt wordt je duim wat plakkerig en gaat de besturing stroef. Ook voel je de controlls niet, dus kan je net zo goed een halve centimeter ernaast zitten waardoor je net niet opzij beweegt en dus snel aan je einde komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2013 Hij crasht nu bij het retry'en van de missie 'Sweet's grils'.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Ik heb em ook meteen gedownload, en de eerste missies zonder problemen kunnen spelen Het is natuurlijk wel een klein scherm, ik speel het namelijk op de Iphone 5 De controls zijn wel flink wennen, maar ik vind het al met al wel een tof spel weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2013 Heb nu een paar missie's gedaan, maar ik moet heel erg wennen aan de besturing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2013 Een tip voor iedereen waar bij hij crasht: Doe eerst de game laden die je bij de eerste missie hebt gesaved. Klik op de minimap, en doe dan game en dan lood game. Open dan de autosave game. Je krijgt een melding van 'All unsaved progress will be lost'. Oké is hier op het antwoord. Als het goed is laad hij de game dan, en kan je verder! Werkte bij mij wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Ik ga hem kopen. Ik neem aan dat het niet crasht bij een ipad 5? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Aannemend dat je met een iPad 5 de iPad Air bedoelt: ja, dat zou moeten werken. Zie ook de nieuwsberichten(iOS/Android) voor de ondersteunde apparaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Ja iPad Air dankje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.