Artemixx Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Welke auto is volgens jullie het beste om te gebruiken? De entity is over-all beter maar de bugatti is het snelst en ziet er super uit. Reageren
Together Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik zou de Entity XF nemen. Trekt stukken sneller op. De adder is alleen sneller op een weg van 3km rechtvooruit. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik heb de Entity XF. Snelheid merk je weinig verschil in, vind ik. Merk je alleen op lange, rechte stukken weg. En aangezien ik persoonlijk alleen vooral door de stad race. was voor mij de Entity XF de beste keus Zou ik ook voor gaan, als ik jou was. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik weet niet of beide auto's realistisch gebouwd zijn, maar normaal gezien is de adder het snelst op hele lange wegen. maar aangezien de entity xf sneller op zijn top snelheid is.. heb je daar meer aan. maar naar mijn idee zijn de verschillen nauwelijks te merken. Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Het is gewoon een keuze die je moet maken tussen swag en prijs/kwaliteit, met aan de linkerkant de Adder en de rechterkant de XF. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 de bugatti (...) ziet er super uit. Dat is puur persoonlijke voorkeur. Ik vind het namelijk een graflelijke auto (vooral chrome en 'dollar' wielen er onder ). De Entity XF heeft wel een betere wegligging waardoor je met meer snelheid door de bocht kan. Reageren
Redwhite Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 de adde is mijn favoriet, matzwart met blauw ziet er echt vet uit. En mij boeit het niet dat de entity iets sneller optrekt Reageren
UberBug Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Indien ik het geld zou hebben dan zou ik voor de Entity XF gaan. Dit vanwege de wegligging/acceleratie en je toch het meest van je tijd door de stad stuurt (ook tijdens races) Topsnelheid is dan iets minder belangrijk. Buiten deze specificaties om vind ik persoonlijk de Entity XF ook mooier. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Ik heb ze gewoon allebei, bij de ene race neem ik de Adder en bij een andere race de Entity XF, licht aan de map. Bewerkt: 13 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Neem ze geen van beide. Iedereen heeft ze al. (daarbij zijn het nou niet de mooiste Supers, de Adder vind ik veruit de lelijkste ) Ik denk dat ik aan mijn getunede Bullet 10x meer plezier beleef met rijden in free-mode. En daarbij rijdt bijna niemand in de Bullet. en.....cheap bijna 10x zo goedkoop Bewerkt: 13 december 2013 door Dragon__rage Reageren
Venzio Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Neem ze geen van beide. Iedereen heeft ze al. (daarbij zijn het nou niet de mooiste Supers, de Adder vind ik veruit de lelijkste ) Ik denk dat ik aan mijn getunede Bullet 10x meer plezier beleef met rijden in free-mode. En daarbij rijdt bijna niemand in de Bullet. en.....cheap bijna 10x zo goedkoop Maar misschien gaat het hem daar niet om? Al heeft iedereen dezelfde auto, als ik hem zelf maar leuk vind. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Maar misschien gaat het hem daar niet om? Al heeft iedereen dezelfde auto, als ik hem zelf maar leuk vind. Ach ja.. als er dan toch alleen en enkel uit die 2 auto's gekozen zou moeten worden, dan zou ik voor de Entity gaan. Uiteindelijk blijft het toch een eigen keus van wat je mooi en niet mooi vind. Uiteindelijk maakt het geen ruk uit welke van de 2 je hebt. Hoe goed 1 van de 2 auto's zal presteren hangt ook van de coureur af. Ik heb met de Entity van Adders gewonnen, maar ook met de Adder van Entity's. Maar om even op je terug te komen Venzio. Als je hem alleen zelf maar leuk hoeft te vinden ongeacht wat anderen vinden/hebben, dan hoef je er geen vraag over te stellen toch? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ik neem ze alleen bij races, bijna iedereen gaat met een geupgrade wagen, anders win ik bijna nooit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.