Jump to content

1.450.000

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat ik met dat geld gewoon rustig aan ga doen. Misschien de Entity kopen, maar meer ook niet. Gewoon zuinig doen, ook al is het GTA: Online. :7

Geplaatst:

Ik denk niet dat ik zuinig zou zijn, wat heb je er dan überhaupt aan? :puh: Gewoon, auto's kopen, wapens, tot er niets meer te kopen valt.

Geplaatst:

Ik heb altijd het idee dat ik weer moeite moet doen om geld te krijgen. And me don't like that. :puh:

Ben precies hetzelfde. Ik heb ongeveer een miljoen op de bank staan, maar ik geeft het aan niks uit :puh: Ons ben zuunig :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou er bijna niks aan uitgeven, misschien alle wapens die beschikbaar zijn, met alles erop en volle ammo.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

Wat zou ik doen met een miljoen...

Maar als je op een gegeven moment 10 modded auto's bezit (volle garage) en alle wapens die op jouw lvl te verkrijgen zijn, dan is het toch niet meer nodig om veel geld uit te geven? Niet dat dit mijn situatie is...(ooit zal ik ook in die luxe positie komen..hoop ik 8) ) maar dit lijkt mij zo...

Geplaatst:

Wat zou ik doen met een miljoen...

Maar als je op een gegeven moment 10 modded auto's bezit (volle garage) en alle wapens die op jouw lvl te verkrijgen zijn, dan is het toch niet meer nodig om veel geld uit te geven? Niet dat dit mijn situatie is...(ooit zal ik ook in die luxe positie komen..hoop ik 8) ) maar dit lijkt mij zo...

dan heb je nog alle overige voertuigen zoals tanks etc. & kleren eventueel. maar dat zijn inderdaad meer de extra dingen, maar een aantal dingen zijn zeker de moeite waard!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...