Artemixx Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Wat zou je doen met dit geld? Laat een reactie achter! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Wat zou je doen met dit geld? Laat een reactie achter! sparen voor een tank Reageren
Artemixx Geplaatst: 12 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Hoeveel kost een tank? Reageren
mekane Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 uit me hoofd ongv 1,5 miljoen toch ? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Wat een topic Ik zou een buzzard kopen, zeker nu. spawner veel minder. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik denk dat ik met dat geld gewoon rustig aan ga doen. Misschien de Entity kopen, maar meer ook niet. Gewoon zuinig doen, ook al is het GTA: Online. Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik denk niet dat ik zuinig zou zijn, wat heb je er dan überhaupt aan? Gewoon, auto's kopen, wapens, tot er niets meer te kopen valt. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik heb altijd het idee dat ik weer moeite moet doen om geld te krijgen. And me don't like that. Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Ik heb altijd het idee dat ik weer moeite moet doen om geld te krijgen. And me don't like that. Dat heb ik ook altijd met dit Gta. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ik heb altijd het idee dat ik weer moeite moet doen om geld te krijgen. And me don't like that. Ben precies hetzelfde. Ik heb ongeveer een miljoen op de bank staan, maar ik geeft het aan niks uit Ons ben zuunig Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Ik zou er bijna niks aan uitgeven, misschien alle wapens die beschikbaar zijn, met alles erop en volle ammo. Bewerkt: 13 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
UberBug Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Wat zou ik doen met een miljoen... Maar als je op een gegeven moment 10 modded auto's bezit (volle garage) en alle wapens die op jouw lvl te verkrijgen zijn, dan is het toch niet meer nodig om veel geld uit te geven? Niet dat dit mijn situatie is...(ooit zal ik ook in die luxe positie komen..hoop ik ) maar dit lijkt mij zo... Reageren
Hmmpff Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Wat zou ik doen met een miljoen... Maar als je op een gegeven moment 10 modded auto's bezit (volle garage) en alle wapens die op jouw lvl te verkrijgen zijn, dan is het toch niet meer nodig om veel geld uit te geven? Niet dat dit mijn situatie is...(ooit zal ik ook in die luxe positie komen..hoop ik ) maar dit lijkt mij zo... dan heb je nog alle overige voertuigen zoals tanks etc. & kleren eventueel. maar dat zijn inderdaad meer de extra dingen, maar een aantal dingen zijn zeker de moeite waard! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Ik zou een Entity en een Cheetah kopen en nog een beetje customizen., Reageren
thebig Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Wat ik zou doen met 1.450.000? Da's een lastige vraag, ik heb echt geen idee. Maar had ik tien miljoen, ik weet wel wat ik zou doen! http://www.youtube.com/watch?v=904JfFucFSM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.