MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Goedenavond iedereen. Toen ik vanavond de storyline aan het spelen was kwam ik een glitch tegen. Toen ik namelijk met Michael in mijn Sentinel stapte stond mijn kentekenplaat eerst op ''ALAN 0'', wat heel raar is omdat ik geen persoonlijke plaat gebruik. Toen ik daarna wegreed veranderde het kenteken steeds. Het kenteken met ''ALAN 0'' Toen het kenteken om de paar seconden veranderde heb ik het opgenomen en geüpload naar YouTube. Ik vind het toch wel raar hoe dit zo komt. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 haha wel grappig. Misschien makkelijk om te ontsnappen aan de politie Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ik heb hetzelfde probleem, en vind het vrij hinderlijk. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Een groot probleem vind ik het niet, maar het is toch vrij irritant dat de plaat om de 5 seconden verandert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.