Jump to content

Anti aliasing / hoekige randen

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedenavond!

Heb een probleem, of nou ja probleem..

Ik heb hier al een tijdje last van en niet alleen met GTA V maar ook met IV. Als ik het spel speel zijn er heel veel randen/lijnen in het spel wat hoekig en niet 'recht' zijn zeg maar. Het is bijna overal, straten, gebouwen, sommige auto's etc... Dit heet volgens mij anti aliasing? Ik weet niet of dit nou bij het spel hoort sinds ik meerdere mensen heb gesproken die er last van hebben maar het belemmerd mijn speelervaring. Mijn vraag is of iemand weet of dit nou aan mijn TV, PS3 of de game ligt? Misschien heb ik er toen te hoge verwachtingen van gehad maar het is best irritant. Ik heb zelf een LG Full HD tv en is splinternieuw, speel al op 720p. De PS3 stamt uit de eerste tijd, de 'Phat'. Misschien is de PS3 te oud? Daarom vraag ik jullie :)

Hoop dat iemand mij kan helpen!

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruik je een HDMI kabel? Zo niet, probeer dat dan eventjes.

Anders weet ik het niet.

Bewerkt: door GTAKevin023
Geplaatst:
Goedenavond! Heb een probleem, of nou ja probleem.. Ik heb hier al een tijdje last van en niet alleen met GTA V maar ook met IV. Als ik het spel speel zijn er heel veel randen/lijnen in het spel wat hoekig en niet 'recht' zijn zeg maar. Het is bijna overal, straten, gebouwen, sommige auto's etc... Dit heet volgens mij anti aliasing? Ik weet niet of dit nou bij het spel hoort sinds ik meerdere mensen heb gesproken die er last van hebben maar het belemmerd mijn speelervaring. Mijn vraag is of iemand weet of dit nou aan mijn TV, PS3 of de game ligt? Misschien heb ik er toen te hoge verwachtingen van gehad maar het is best irritant. Ik heb zelf een LG Full HD tv en is splinternieuw, speel al op 720p. De PS3 stamt uit de eerste tijd, de 'Phat'. Misschien is de PS3 te oud? Daarom vraag ik jullie :) Hoop dat iemand mij kan helpen!
zoek naar kabelbreukjes of is het een nieuwe kabel of is het alleen bij gta en niet bij andere games?
Geplaatst:

@ GTAKevin023 ik heb al een HDMI kabel, 2 nieuwe zelfs.

@ JustDuco mijn HDMI kabel is ook nieuw, zoals ik zei! Helpt niet...

Geplaatst:

Zal even een afbeelding toevoegen om te laten zien wat ik precies bedoel... Hoort dit erbij en zit ik dan maar dom te klagen of? Want ik vind het namelijk erg lelijk, en het is overal.

post-137321-0-20867400-1386970722.png

Geplaatst:

Vast maar ik heb videos op youtube gezien en zelfs IGN en andere gamers hebben het hetzelfde probleem. Het zal wel gewoon het spel zijn, en had ik waarschijnlijk te hoge verwachten :)

Geplaatst:

Licht het wellicht aan je TV? Ik heb hier last van als ik op de PS3/ TV bij mijn moeder ben, maarr niet bij mijn vader.

Geplaatst:

Ziet er inderdaad een anti-aliasing achtig uit, maar toch niet helemaal. Ik vind het altijd wel jammer dat dat soort opties op de PS3 zijn uitgeschakeld. Waarom? Je ziet de contrasten dan wat beter. Met singleplayer maakt het me niet zo uit, maar in multiplayer wel.

Geplaatst:

Het ligt niet aan jouw tv ps3 of kabel. Rockstar heeft expres AA uitgezet. Als Rockstar AA gebruiken voor xbox360 of PS3 dan krijg jij nog meer frame drop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...