Tommie59 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Hallo, Weet iemand waar de Rancher XL spawnt? Ik rijd nu al 3 dagen rond tussen Los Santos en Blaine county maar kom hem nergens tegen. Tommie59 Reageren
Michael Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ik raad East Los Santos aan. Ik heb daar namelijk eens in een straat gezeten vol met die auto's Reageren
Hmmpff Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 East Los Santos inderdaad, of Blaine countrey. Er is geen exacte locatie voor, kwestie van geluk dat je ze op dat moment tegen komt Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2013 En dan een beetje in de buurt van de haven of van de LSC daar? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 En dan een beetje in de buurt van de haven of van de LSC daar? Bij de LSC, ik heb bij de haven nog nooit die auto zien rijden. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ok, dan zal ik morgen de gok eens wagen (hopenlijk spawnt hij nog na 1.07 :|) Reageren
Hmmpff Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ja hij rijdt er nog, zou geen enkele rede zien waarom ze die auto eruit gehaald zouden hebben. Alleen moet je geduld hebben, Zelfde als met alle auto's die je zoekt, meestal kom je ze tegen als je ze niet zoekt Reageren
JustDuco Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Als je op een van die spots hem niet tegen komt doe dan de Xbox Gamestore of de Playstation Gamestore open en backout van de gamestore na een tijdje heb je hem gegarandeerd! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Ok, dank jullie voor jullie inzet Morgen ga ik alles proberen wat hier staat! (Is trouwens voor die North Yankton glitch, voor de sfeer omdat je in die auto ook ontsnapt Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Je kan het beste kijken bij de haven waar je ook auto's voor Simeon aflevert. Altijd, maar dan ook echt altijd zie ik hier een convoy aan Rancher's rijden terwijl ik men auto aflever. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Je kan het beste kijken bij de haven waar je ook auto's voor Simeon aflevert. Altijd, maar dan ook echt altijd zie ik hier een convoy aan Rancher's rijden terwijl ik men auto aflever. Oké, dan lever ik morgen ook nog een aantal auto's bij Simeon af. Reageren
Michael Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 En dan een beetje in de buurt van de haven of van de LSC daar? Richting de haven, waar altijd de file's staan. Ik heb ze daar echt heel vaak gevonden, probeer ook vlakbij Grove Street. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 En dan een beetje in de buurt van de haven of van de LSC daar? Richting de haven, waar altijd de file's staan. Ik heb ze daar echt heel vaak gevonden, probeer ook vlakbij Grove Street. file's sinds waarneer file's in gta zou wel nice zijn dat der bijv 5 km file kan ontstaan enzo dat je opeens een file ziet met ongeluk Reageren
Michael Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 En dan een beetje in de buurt van de haven of van de LSC daar? Richting de haven, waar altijd de file's staan. Ik heb ze daar echt heel vaak gevonden, probeer ook vlakbij Grove Street. file's sinds waarneer file's in gta zou wel nice zijn dat der bijv 5 km file kan ontstaan enzo dat je opeens een file ziet met ongeluk In GTA Online zijn er wel (soms) kleine file's. Alleen wel meer bij de Singleplayer Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Als je zelf ook in een off-road wagen rijdt dan is de kans schijnbaar groter dat er meer auto's van hetzelfde type spawnen. Het spel heeft namelijk niet genoeg geheugen om veel verschillende modellen in te laden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.