xCrazyShotgun Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 (bewerkt) Ontwikkelaar: Ubisoft Uitgever: Ubisoft Genre: Massieve Online Action/Adventure Game Platforms: Pc, PS4, Xbox One Aantal Spelers: Onbekend Release: 8 Maart 2016 Demo: Beta December 2015 Gameplay Trailer: http://youtu.be/O_j9uKBmUEk Story Trailer: http://youtu.be/DSWHS6CKS_4 Snowdrop Engine Trailer: Bewerkt: 6 oktober 2015 door Visser23 Reageren
mekane Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Zoo dat spel gaat er goed uit zien ! die wil ik zowieso op pc. Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 december 2013 Rapport Geplaatst: 13 december 2013 Lijkt me een geweldige game! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Binnenkort zal ik meer info vertellen! (ben bezig) Reageren
Venzio Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Ik heb voor het eerst van dit spel gehoord op de E3 (live aan het kijken in de nacht) en dacht aan een of andere stomme strategy game toen ik het begin van de trailer zag met verschillende 'propaganda' maar wat was ik verbaasd zeg! Dit spel ziet er echt enorm tof uit en ik kijk hier echt heel erg naar uit, voor mij al veel interessanter dan een Watch Dogs omdat dit meer gefocused is op de online mode. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Dit kan wel eens 1 van de beste games van 2014 worden. Ziet er echt fantastisch uit, en ben benieuwd hoe groot die wereld word. Iig hoog op mijn verlanglijstje. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2013 (bewerkt) Als het klopt, kan je door bijna heel New York City door, en de afstanden schijnen ook heel realistisch te zijn. (Ik hoop vanmiddag meer informatie te vinden) Bewerkt: 15 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Geplaatst: 16 december 2013 Het ziet er mooi uit en behalve dat vind ik de voiceovers ook heel realistisch. Ik ben benieuwd Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 (bewerkt) Bumpje! Ik heb wat meer info over deze game gevonden. Zo zal je in de komende 72 uur (72 minuten, gok ik) voedsel moeten gaan zoeken, zo niet dan zal je doodgaan. En je kan via je Tablet een paar kleine helikopters besturen, die je kunnen helpen. Over het aantal spelers in de server heb ik nog niks gevonden. Het slechte nieuws dat de game (waarschijnlijk) naar 2015 is verplaatst. Bewerkt: 15 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Heb je misschien een link van de bron? Daarnaast lijkt me dat wel een leuke uitdaging en ik neem aan dat dat enkel in het begin van het spel het geval is? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 De video: En de Link hier wordt het wat makkelijker vertelt. Reageren
Dippie Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Geplaatst: 16 januari 2014 Deze game ga ik sowieso halen, maar ik dacht dat ie niet uit zou komen voor de PC. Nu ik zie dat dat wel zo is, heb ik nog een spel om naar uit te kijken, want Watch Dogs heb ik al gepreordered. Ik denk dat ik heel blij ga zijn met die twee games Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 11 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2014 Er zijn twee nieuwe video's gekomen van deze game, van de E3 2014. Nieuwe gameplay trailer: Andere trailer: Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Geplaatst: 11 juni 2014 The Division is echt wel een game naar mijn hart. Third-person shooter in een wereld die er grafisch geweldig uit ziet, daar kun je me 's nachts wel voor wakker maken! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 18 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2015 (bewerkt) Dikke bump! Na een jaar bijna niks te hebben gehoord hebben ze eindelijk een nieuwe gameplay trailer uitgebracht. Het is eerste wat ik zag waren dat de graphics waren gedowngraded, niet dat ik er aan erger, maar weer maakt Ubisoft zij verwachtingen qua graphics niet waar. Ook is de release datum eindelijk bekend! 8 Maart 2016 kunnen we genieten van deze game. Ik geloof dat ze New York op ware grootte hebben gemaakt, dat zou echt vet zijn. Bewerkt: 18 juni 2015 door xCrazyShotgun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.