Jump to content

Draadloze internetverbinding werkt niet


Nyltje

Recommended Posts

Ten eerste het is een combi tussen software en hardware dus ik heb het maar hier geplaatst.

Het probleem:

Ik heb een draadloze internet usb (Thomson TG123g) en de cd met daarop de drivers. Het probleem is nu dat als ik de driver wil installeren dat ie dan zegt dat ik niet aan de minimale systeem eisen voldoe. Bij zowat de zelfde computer (ook net als ik met Windows 7) installeert hij het wel gewoon. Ik heb ook even via lan geprobeerd om de download op internet te zoeken, maar dat werkt ook niet. M'n draadloze verbinding is ingeschakeld. Als ik een nieuw netwerk wil aanmaken dan zegt hij ook dat ie niks kan vinden. Het lichtje van de adapter brand ook niet.

Zelf denk ik dat het een systeem instelling is die op 'enable' of 'disable' staat, omdat ik een programmetje had waarmee je kon optimaliseren. Ik had toen een Lan verbinding en ik denk dus dat dat programma iets uitgeschakeld heeft wat met draadloos internet te maken had.

Dus: Hoe krijg ik nu draadloos internet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het stuurprogramma ook steeds niet installeren. De installatie zegt steeds dat ik niet aan de minimale systeemeisen voldoe, maar bij zowat de zelfde pc doet ie het wel?

Weet iemand trouwens hoe ik de onderstaande bestanden kan installeren?

q7poT.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...