KoningJesper Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Hallo iedereen, Ik heb twee races gemaakt en die wilde ik bekijken op de social club. Bij jobs op die website kan ik wel filteren op races van mij en als ik dan op search drukt blijft ie bij rockstar races. Dit heb ik ook bij de andere filters. Ik kan wel naar mijn eigen races als iemand een link plaatst en ik daar op klik. Dit is op beide computers in ons huis zo. Hoe kan dit? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Raar, ik heb dat niet, heb je een foto daarvan? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2013 (bewerkt) Raar, ik heb dat niet, heb je een foto daarvan? Ik heb een filmpje maar het uploaden gaat een beetje langzaam. Komt er aan EDIT: Bewerkt: 14 december 2013 door SheldonCooper Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 (bewerkt) wtf, dus hij wilt niet reageren als je bijvoorbeeld 'Me' of 'Sc Nember' wil, ehm... dan weet ik het niet meer. Bewerkt: 14 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Ik heb een nieuw account gemaakt en het werkt nu wel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.