jaaaano Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 wie heeft er goede schuilplekjes waar je de survivals goed kan overleven tot wave 10 ? ik weet bij de boneyard: achter de (bouw)keet waar je tegen aan kijkt als je start. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 In Processed kun je in die schuur gaan zitten. Schiet wel even die gastank kapot voordat je opgeblazen wordt! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Veel mensen zeggen dat Sandy Survival ook goed is, is dat waar? Reageren
Raymon89 Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Ja, daar kun je op een dak goed verschuilen, en een aangrenzend schuurtje als de heli's komen. Bij Railyard Survival kun je in de grote 'schuur' in zo'n treinonderstel zitten, ideaal! Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Boneyard: Achter de bouwkeet Proccessed: In de schuur links achteraan achter een grote gele container Sandy Survival: Vanaf spawnpoint naar rechts helemaal aan het einde van de straat op de rechterhoek. Daar is een hokje met een nooddeur waar maar 1 ingang is. En er zit ook een dak op. Railyard survival: In de lege containerwagon in het schuurtje Industrial plant: Vanaf spawn point naar de linker hoek achter zo'n bouwkeet. Daarnaast staan 3 of 4 containers en een vorkheftruck Sawmill: Heb ik pas 2 keer gespeeld maar volgens mij is het best om onder een soort van grote afdak te gaan zitten waar een kraan naast staat. In het schuurtje staan een heleboel palets opgestapeld volgens mij. Del pierro pier: Ergens helemaal links achter, achter een kleine container en naast een kleine bouwopstelling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.