gtamaster1 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 hoi kan iemand mij mischien helpen steeds als ik wat wil toevoegen aan san andreas naar gta3.img met de img tool dan zegt hij steeds I/Q ERROR! kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 waarschijnlijk bedoel je een I/O error, oftewel input/output error. Is het bestand toevallig read-only, of heb je GTA SA draaien? als dit zo is dan kan deze error wel eens voorkomen, in dat geval moet je de game afsluiten en/of ervoor zorgen dat het bestand niet meer beveiligd is tegen schrijven (het bestand opzoeken in windows, met de rechtermuisknop de eigenschappen bekijken en het vinkke alleen-lezen weghalen) <OFFTOPIC>een I/Q error?? vlgs mij betekent dat dat er iets mis is met het verstand van de computer (of de gebruiker) :lol: :lol: </OFFTOPIC> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 dit is een voorbeeld van de eigenschappen http://img112.imageshack.us/img112/6120/vo...oorbeeld7va.png ( alleen een andere map ) daar zie je wat je aan moet vinken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.