Lebron Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Kreeg ik vanmiddag weer zo'n vermoeiend kereltje waar ik voorbij reed met men Adder, die zonder reden men auto opblaast. Gevolg 12000 dollar kwijt aan premium insurance??? Ging ik hem achterna, schiet hem overhoop en blaas zijn auto op, gevolg: moest ik betalen + een waarschuwing bad sport... Ik dacht ik laat hem wat doen, daarna blaast die opnieuw men Adder op, opnieuw 12000 dollar kwijt... Waarom krijg ik bad sport en moet ik betalen als ik hetzelfde doe??? Dure grap... Reageren
Together Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Hij kan geen geld meer hebben. Met het gevolg dat je zelf moet betalen. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 (bewerkt) Idd, het gebeurt steeds meer, en ook wordt je sinds de ene laatste update nog minder snel bad sport. Bewerkt: 14 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
Hmmpff Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Hij kan geen geld meer hebben. Met het gevolg dat je zelf moet betalen. Als dit zo is moeten ze hier nodig wat op verzinnen, want anders zorgen veel spelers ervoor dat ze nauwelijks geld hebben en blijven ze maar dit soort dingen doen. voordeel is wel dat ze dit niet oneindig kunnen doen.. Idd, het gebeurt steeds meer, en ook wordt je sinds de ene laatste update nog minder snel bad sport. dit vind ik wel een goed idee van rockstar, als je een keer auto van je crew-maat opblaasde, had je al een puntmuts op je kop. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Ehm... ik blaas 10 auto's op, en ik krijg alleen maar waarschuwingen. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Rockstar moet een tussen weg vinden, als je er 10 opblaasd en nog steeds geen badsport bent, klopt er iets niet.. Ik heb al 2 weken geen enkele personal car opgeblazen, dus ik heb er zoiezo geen last van Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Tja... en als ik 3 potjes achter elkaar weggaat, krijg ik wel bad sport. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.