Sinds dat dit subfora ernstig lijdt aan een ziekte van ''doodheid'' probeer ik maar eens wat activiteit met dit topic te vragen. Wie vinden jullie namelijk je favoriete personage in GTA III? Mijn favoriete personage zou zelf naar Asuka Kasen geweest. Ze heeft een bepaalde aantrekkingskracht naar mij, in plaats van Maria Latore (die zichzelf in gevaar brengt ) maar anyhow. Ze lijkt me gewoon een vrouw die best wel sterk is, en that's how I like it.
Alsjeblieft, laten we niet allemaal standaard Claude gaan kiezen. Er zijn enorm veel personage's in GTA III, en probeer dan ook even niet Claude alleen te kiezen. Hier heb je een grote lijst personages.
Het is uiteraard de bedoeling dat je je keuze toelicht!
Sinds dat dit subfora ernstig lijdt aan een ziekte van ''doodheid'' probeer ik maar eens wat activiteit met dit topic te vragen. Wie vinden jullie namelijk je favoriete personage in GTA III? Mijn favoriete personage zou zelf naar Asuka Kasen geweest. Ze heeft een bepaalde aantrekkingskracht naar mij, in plaats van Maria Latore (die zichzelf in gevaar brengt
) maar anyhow. Ze lijkt me gewoon een vrouw die best wel sterk is, en that's how I like it.
Alsjeblieft, laten we niet allemaal standaard Claude gaan kiezen. Er zijn enorm veel personage's in GTA III, en probeer dan ook even niet Claude alleen te kiezen. Hier heb je een grote lijst personages.
Het is uiteraard de bedoeling dat je je keuze toelicht!