Michael Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Klik hier voor de voertuigenlijst. Ik ben momenteel voor de eerste keer GTA2 aan het spelen. Het leek me dan maar ook eens tijd om hier een topic te maken, aangezien het hier ook een beetje sterft. Daarom heb ik de volgende vraag voor jullie, wat is jullie favoriete auto in GTA2? Is het die mooie Miara of een Karma Bus? Vertel het hier, maar vergeet niet om je mening te beschrijven. '''De Miara is gewoon mooi'' is dus niet genoeg! Mijn voorkeur gaat zelf naar de Zaibatsu Z-Type. Zeer snelle auto, rijd mooi en lekker. Ik zie hem wel vaak langs rijden. Ook vind ik de Benson wel een mooie auto, maar het is mijn favoriete auto. Reageren
Dotz Geplaatst: 15 december 2013 Rapport Geplaatst: 15 december 2013 Z-Type inderdaad :3! GTA2 = rondbaggeren in een Z-Type! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 De taxi xpress vond ik juist een van de gaafste auto's uit het spel. Geen idee waarom eigenlijk Reageren
Joriz Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Ik reed altijd in de Eddy, vooral in multiplayer, omdat hij sterker is en oa de inslag van een rocketlauncher aankan. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 24 december 2013 Rapport Geplaatst: 24 december 2013 Ik vind de Cop Car ook altijd gaaf. Lekker snel, en ook altijd leuk om te bemachtigen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Z-type en Cop Car, allebei geweldig Reageren
aerora Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 special agent car:) supersterk niet de snelste helaas Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) Bumpje. Dé Meteor is mijn favoriete voertuig in GTA 2. Mede doordat het 'n sportieve, snelle auto is, bovendien wordt 'ie (veelal) gebruikt door de SRS Scientists. Overigens spreekt de naam van 't voertuig mij erg aan. Bewerkt: 18 november 2015 door .PhoeniX. Reageren
daanverheijke Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 GT-A1. Gewoon sneller dan de rest! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.