Jump to content

Unique Jumps, één bike?

Spekko

Recommended Posts

Ik ben bezig met het halen van alle unique jumps... Is er één motor die het beste is voor het halen van de unique jumps (de NRG-500 ofzo?) Ik krijg met sommige jumps niet de "Unique jump bonus" van $ 500,00. Lijkt me ook dat het niet overal gaat om zo ver mogelijk springen...? :unsure:

Zo zijn er bijv. 2 jumps in de haven bij Los Santos (twee brede trappen aan de kade die tegenover elkaar zitten). Moet je dan onder een bepaalde hoek springen oid?

Delen op andere websites

Het beste is idd een bike te gebruiken. Maar voor lange afstanden kun je beter een auto gebruiken met nitro. De beste motor is waarschijnlijk de NRG-500.

De beste auto meestal een Cheetah of andere snelle auto.

Als je de Unique Jump niet haalt ben je waarschijnlijk niet ver genoeg gekomen.

Delen op andere websites

Ik ben bezig met het halen van alle unique jumps... Is er één motor die het beste is voor het halen van de unique jumps (de NRG-500 ofzo?) Ik krijg met sommige jumps niet de "Unique jump bonus" van $ 500,00. Lijkt me ook dat het niet overal gaat om zo ver mogelijk springen...? :unsure:

Zo zijn er bijv. 2 jumps in de haven bij Los Santos (twee brede trappen aan de kade die tegenover elkaar zitten). Moet je dan onder een bepaalde hoek springen oid?

Ik denk niet dat het onder een bepaalde hoek is want dan zou je zeer lang kunnen zoeken. Ik denk dat de afstand het belangrijkste is.

Delen op andere websites

Ik heb er al 64 gedaan met mijn NRG-500 maar krijg het gevoel dat ik toch maar een Bullet ofzo (lekker slank en strak op de weg) met nitro voor de laatste 6 moet gebruiken....want hoe groot mijn aanloopsnelheid en afstand ook is met de NRG-500, ik krijg steeds niet het bericht dat ik hem (ze) gehaalt heb.

Delen op andere websites

Thx!

Ik merkte trouwens bij één van de jumps dat ik verder sprong met een kortere aanloop (met de NRG-500) dan met een langere aanloop. Hoe logisch!

'k zal het idd es met een auto+Nitro proberen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...